NYTT HÅR

Categories Skjønnet

#sponset


jakke – bikbok / genser – vero moda / bukse – bik bok / sko – adidas 

I dag har jeg endelig fått fikset håret mitt igjen, og jeg er såå fornøyd ♥ Det er igjen Gøril på Hår Frisør som har farget og klippet håret mitt. Jeg har brukt Gøril i nesten et år nå, og hun gjør meg alltid like fornøyd. I dag bestemte vi oss for å ikke gjøre noe med bunnfargen min som vi har gjort de andre gangene. Jeg ønsket ikke å være så mørk i bunnen mer, så vi ble enige om en mer “naturlig” overgang fra mørkt til blondt. Istedenfor å bleke håret mitt kaldere som vi pleier å gjøre, brukte Gøril en mer beige farge denne gangen. Jeg vet det er vanskelig å se den store forskjellen på bildene, men det ble så utrolig fint. Jeg tror aldri jeg har vært så fornøyd med en hårfarge før, så nå jeg er super happy! 

Hår frisør ligger på sirkus shopping i Trondheim. Så ja, jeg drar faktisk helt til Trondheim for å fikse håret mitt. Det burde vel si sitt? 😉 Dere kan bestille time på 73 60 40 04. Trykk her for facebook og her for instagram. 

8 kommentarer

8 thoughts on “NYTT HÅR

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *