Gjensynsglede og Paradise spam

Categories Ikke kategorisert

Akkurat nå befinner jeg meg i Trondheim, byen jeg sist befant meg i før jeg reiste til Mexico. Jeg har bodd i Trondheim i over 3 år og har derfor store deler av livet mitt her. Selv om jeg har flyttet fra Trondheim føles dette fortsatt som hjemme. Jeg har både jobb, hund og noen av mine nærmeste venner i denne byen, det er vel akkurat derfor dette føles som hjemme. Kjenner jeg meg selv rett kommer jeg sikkert til å være stuck i denne byen for resten av livet, haha.

Selv om dette er verdens kjedeligste by var det utrolig godt å komme hit igjen. Jeg fikk ENDELIG møte hunden min Celine igjen ♥ Jeg har aldri vært mer enn 3 uker borte fra Celine, så dere kan tro det var godt å se henne igjen. Jeg fikk ikke møtt henne med engang jeg kom hjem til Norge, noe som gjorde situasjonen vondt verre. Skal jeg være helt ærlig med dere vurderte jeg å printe ut et bilde av Celine å ha med til Mexico, men jeg fant ut at det ble alt for tungt å skulle se på bilder av henne hver dag. Jeg høres helt crazy ut i know, men det får bare være haha. 

Som dere sikkert ser så har jeg også vært på trening i dag.KLAPP PÅ SKULDREN TIL MEG SELV! Første treningsøkten etter Mexico var absolutt ikke lett, den var faktisk helt jævlig. Formen er absolutt ikke på topp, men det hadde jeg heller ikke forventet etter et opphold på Paradise Hotel. Skal jeg være ærlig med dere så bryr jeg meg ikke. Jeg kan alltid komme meg i form igjen og denne opplevelsen var virkelig verdt det. 

For dere som har lyst til å bli enda bedre kjent med både meg og de andre deltakerene er det nå kommet nye videoer på Viafree. Du kan se alle videoen her

1 kommentar

1 thought on “Gjensynsglede og Paradise spam

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *