Ikke helt min dag

Categories Paradise Hotel

Det føles ut som at jeg har gjort mye i dag, selv om jeg nesten ikke har gjort noe som helst. Jeg er stresset, og det påvirker virkelig hele dagen min. Jeg har allerede sett dagens episode, og jeg kan ikke si annet enn at jeg er sjokkert over hvordan enkelte situasjoner blir fremstilt. Jeg skal snart fortelle dere alt, det er ikke lov til å røpe noe før episoden er sendt på TV som dere kanskje vet. Nå er Zelia og Ina kommet på besøk, og vi er nå klare for dagens episode. Vi har nettopp laget verdens beste pizza, og jeg skal legge ut oppskriften til dere neste gang jeg lager den ♥ Jeg, Morten og Andrea skal forresten ha livestream 23.30 på Morten sin instagram der dere kan spørre oss om alt dere lurer på om dagens episode. Vi snakkes da ♥

7 kommentarer

7 thoughts on “Ikke helt min dag

  1. Kan du skrive et innlegg der du skriver om ditt og morten sitt forhold eller at du svarer på spørsmålet neste gang du svarer på spørsmål ? Det er så mange rykter ute å går, så er så vanskelig å følge med. På noen nettsider skriver folk at de har sett dere holde hender ute på byen, og andre steder står det at dere er single. Er mye bedre å heller få et svar fra kilden enn å gå rundt å høre masse rykter 🙂 Syns hvertfall dere er et bra par på PH selv om jeg digget deg og Kevin også <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *