ROMA GJENNOM SNAPCHAT

Categories Reise




SOFIEEEC PÅ SNAPCHAT

Herregud som jeg lengter tilbake til Roma. Hadde jeg fått et ønske som jeg skulle fått oppfylt hadde det vært å reise når og hvor jeg vil. Jeg elsker å reise, det gir meg så utrolig mye. Jeg er så lykkelig hver gang jeg er ute å reiser, og ikke minst takknemlig. Jeg er takknemlig for at jeg har muligheten til å utforske verden, oppleve nye steder og lære om andre kulturer. Det er dessverre ikke alle som har de samme mulighetene som meg, og det synes jeg er veldig trist. Det er nok derfor jeg setter ekstra pris på at jeg faktisk kan gjøre dette. Det er nok ikke lenge til vi skal reise igjen, hvor går turen da ? Vi får vente å se ♥

5 kommentarer

5 thoughts on “ROMA GJENNOM SNAPCHAT

  1. Hvordan er det å se på pH nå som du ikke er med på dem? Er det morsommere nå som du slipper å tenke på hvordan de har redigert og klippet til det du har sagt osv?

  2. Ser du på de gamle episodene når du kommer hjem igjen? I så fall er det rart å se hva de sier på greenscreen?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *