DE POSITIVE SIDENE VED Å BLOGGE

Categories Ikke kategorisert

Siden jeg har skrevet om de negative sidene ved blogging tenkte jeg det var på tide å komme med de positive også. Det er utrolig mange grunner til at jeg elsker å blogge, og nå skal jeg dele noen av grunnene med dere ♥

JEG KAN UTTRYKKE TANKER OG FØLELSER
Det er ofte jeg føler å tømme meg for både tanker og følelser, og det er da helt fantastisk å ha en blogg der jeg kan skrive hva jeg føler. Det er deilig å ha en plattform hvor jeg kan uttrykke meg, og det har vært spesielt deilig under Paradise. Jeg skriver både innlegg når jeg er lei meg, sint og glad. Jeg kan love dere det føles godt å skrive alt man tenker og føler når man er lei seg, jeg føler seg alltid så mye bedre etterpå. Jeg har veldig vanskeligheter for å snakke om følelser, men jeg har ingen problemer med å skrive om følelsene mine. Av en eller annen grunn synes jeg det er bedre at fremmende leser hva jeg tenker og føler, istedenfor at jeg åpner meg til noen jeg stoler på. Utrolig merkelig, men det føles bare enklere. 

DEN HAR GITT MEG MASSE MULIGHETER
Etter at bloggen min ble stor har jeg fått masse muligheter. Jeg har fått en helt ny hverdag som jeg virkelig elsker, jeg føler meg så utrolig heldig ♥ Jeg krysser fingrene mine for at jeg kan fortsette å jobbe med drømmen min, selv om noen av dere mener at jeg ikke kommer til å få til dette. Jeg har store planer fremover, så jeg krysser fingrene for meg selv iallfall 🙂 Det gir meg mer motivasjon når jeg får sånne kommentarer også, så det er jo bra. 

JEG HAR HELT FANTASTISKE LESERE
Jeg får daglig fine kommenterer fra dere lesere. Jeg har aldri fått så mange komplimenter i hele mitt liv, dere er såå fantastiske. Det er jo også dere som er grunnen til at jeg ligger på topp, så jeg er evig takknemlig. Love you guys ♥

JEG DOKUMENTERER ALT
Selv om det ikke alltid er like gøy å ha med seg kameraet å være den kjipe som må ta bilde av absolutt alt, så gir det meg så mange fine minner. Jeg er alltid den vennene mine spør “kan du sende meg de bildene du tok?”, så jeg tror de synes det er litt bra at jeg er flink til å ta bilder av alt vi gjør. Jeg har så mye fint å se tilbake på, noe jeg er veldig glad for ♥

JEG KAN ALLTID GÅ TILBAKE I AKRIVET
Jeg angrer så på at jeg slettet den forrige bloggen min som jeg laget da jeg var 16 år, tenk så mye morsomt jeg kunne sett tilbake på. Jeg har likevel et arkiv fra 2015 som jeg kan lese gjennom når jeg føler for det. Jeg kommer til å ha så mange minner på denne bloggen fremover, noe jeg tror jeg kommer til å sette pris på senere i livet. 

JEG FINNER ALLTID PÅ NOE Å GJØRE
Jeg vil selvfølgelig ha en så interessant blogg som overhodet mulig, så jeg prøver alltid å finne på noe ting å gjøre så det skal være spennende å følge med på bloggen min. Jeg kan love dere at jeg lå mye mer på sofaen før enn hva jeg gjør nå, i tillegg til at jeg sover mye mindre. Jeg prøver å stå opp så tidlig som overhodet mulig hver eneste dag, sånn at jeg får mest mulig ut av dagen min. Dette hadde jeg absolutt godt av, for jeg er egentlig en skikkelig sofagris, haha. 

11 kommentarer

11 thoughts on “DE POSITIVE SIDENE VED Å BLOGGE

  1. Jeg har fulgt med på bloggen din idet siste og har lagt merke til noen stygge meldinger som du har fått.Det er rett og slett skam at folk kan gå så langt som de gjør og skrive såpass stygge ting.
    Jeg er en fan av paradise hotell og du er en veldig snill, omsorgsfull og omtenksom jente. Ta veldig godt vare på egenskapene du har for de er virkelige gode egenskaper. Stå på og ikke bry deg om stygge meldinger du får!😊 Fin blogg forresten❤

  2. Hei Sofie, jeg lurte på en ting. Når du farget håret fra lyst til brunt, lysnet fargen etter noen dager eller uker da? Jeg gjorde det samme, men fargen min ble alt for mørk og lurer da på om du har noe erfaring med at den lysner siden du var lys fra før av

  3. Kommer det flere videoblogger med deg og Morten?<3 Digger dere begge to og heiet på dere<3 Du virker så skjønn og godhjerta og det samme med Morten, dere er heldige som har hverandre<3 Lurer også på om du og Rebecca og Morten og Rebecca er venner og henger sammen i dag? Eller er det dårlig stemning mellom dere?

  4. Hei 🙂 utrolig dumt at dere ikke vant paradise, dere fortjente det virkelig..
    Har noen spørsmål:
    Hvordan er stemningen mellom deg og grunde?
    Har Petter sagt hvorfor han ikke stemte på dere når han sa han skulle?

  5. Caroline: Min har lysnet litt, men det skjedde mens jeg var i Barcelona så vet ikke om det har noe med saken å gjøre 🙂 Fargen vil jo alltid gå litt ut, så du vil få lysere hår.

  6. Elsker bloggen deg og bloggen din! Så kan ikke forstå de som sender hat meldinger til deg , så ufortjent ! ❤❤

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *