INGEN GRUNN TIL BEKYMRING

Categories Personlig

Jeg tror de fleste har fått med seg den vår lange reise til Bodø? Oslo-Bodø-Evenes-Narvik-Bodø var altså reiseruten vår i går, så dere kan tro vi var sliten når vi endelig kom frem. Foreldrene til Morten hentet oss på halvveien, og jeg må virkelig si at det er en av de fineste menneskene jeg har møtt. Dere vet sånne mennesker som er så åpne at det føles ut som du har kjent dem i evigheter? Det er akkurat sånn de er. Akkurat nå kan jeg ikke forstå hva jeg var bekymret for, for det hadde jeg ingen grunn til. Det er kanskje ikke så unormalt likevel, eller hva?

I dag har vi ikke gjort noe fornuftig, så jeg har enda ikke fått sett så mye av Bodø. Jeg skulle stå opp klokken 09.00 for å faktisk få noe ut av denne dagen, men det skjedde selvfølgelig ikke. Jeg kjenner likevel at det er godt med noen avslappende dager. Det skjer alltid noe ellers, så jeg tror jeg skal nyte denne uken i Bodø. Vi får til og med servert middag hver dag, hvor luksus er ikke det? Nei, nå skal jeg nyte tiden her. Jeg skal ikke stresse noe som helst nå, og ta ting litt mer som det kommer. Jeg trenger litt fri kjenner jeg. 

81 kommentarer

81 thoughts on “INGEN GRUNN TIL BEKYMRING

  1. Skjønner ikke hvorfor en så fin og snill gutt er med en som deg, Sofie. Dj er jo faktisk bare slem helt gjennom, du og Andrea. Dette så jeg nå gjennom de utallige innleggene om dere fra de andre bloggerne, og du tørr bare ikke ta del i det fordi du vet du har feil. Huff, så skuffet over deg

  2. Shit.. jeg leste bloggen til Soph nå og ble ganske overraska! Det du og Andrea gjorde er faen meg ikke greit. Venter bare på et blogg innlegg der du unnskylder deg selv igjen. “Jeg mente det ikke slik…”
    Sit down, please

  3. Mange folk har tydeligvis ikke skjønt at det finnes 2 sider av 1 sak! Jeg syns ikke at dere to fortjener så mye hate som dere gjør nå, etter Soph sitt innlegg. Det var lite kult av Soph å henge dere ut på sosiale medier.
    Håper dere koser dere kjempe mye i Bodø! <3 Dere er herlige sammen!!

  4. til 21:01 looool gå støtt den du mener har rett og slutt med de kommentarene dine! Jeg er ganske sikker på at du har kommentert flere ganger(negativt).. Sååå
    “sit down, please”

  5. ser på fargekodene hvem som skriver hva, selv om hun tegner over navnet, tegnet hun ikke over fargen og navnene står under med fargekode, så lett å se hvem som skriver i innlegget til soph. hva syntes du om at hun legger ut privat chat? DU må tørre å poste litt kritikk, kjedelig når du blokkerer eller sletter alle kommentarer som ikke er superpositive vet du, om du skal holde interessen vår oppe her <3

  6. Jeg skjønner ikke at folk ikke skjønner at Paradise Hotel er et spill! Jeg mener at det som skjer i Mexico får bli i Mexico. Alle snakket jo dritt om alle. Sånn er det jo. Jeg synses heller ikke at noen skal dømme Sofie og Morten. Du kan ikke dømme noen så raskt, i hvertfall ikke hvis du ikke kjenner dem…

  7. Synes folk er ganske frekke nå. Dere er ikke et hakk bedre enn visse andre. Å beskylde Sofie (og Andrea for den sak skyld) for noe dere faktisk ikke har peiling på, blir for dumt.Mobbing på høyt plan. Herregud, voks opp!!

  8. ALeksyey: Andrea og Sofie ka feiler dere?
    Hahahh faen så enig med Aleks og det var tydelig fra dag 1 på tv at dere to er mobbere. Svake/usikre personer som har behov når dem er sammen for å trekke andre ned, glad dere har blitt avslørt og at sannheten har komt fram. Tydelig at dem fleste har fått nok av dere og det skjønner jeg godt.
    Lunde, Aleks, Rebekka var de DESIDERT peneste på hotellet og jammen meg talt er dem blant dem med best personlighet også sammen med grunde og de andre. Dere to derimot burde se tilbake hvordan dere har oppført dere og ta lærdom av det, dere er tross alt voksne personer kanskje da på tide og begynne å oppføre seg sånn også!

  9. At dere er sjalu på rebekka og for eks lunde kan jeg forstå men hallo dere går ikke på ungdomskolen lenger heller ta dere nå sammen

  10. Æ å vænn min va på flyplassen i Bodø før å møt dokker,også kom det mange beskjeda fra de høyttaler tingan om det flyet dokker Tokk….. så vi vare dro igjen æ trur vi va dær i nesten 2 tima å venta på dokker😂❤ men kor lenge ska dokker vær i Bodø?❤

  11. Herregud! Det er nesten så det er underholdene å lese over disse kommentarene også… 🙂
    Nå vet jeg jo ikke hvor gamle disse som kommenterer at du (og Andrea) er “mobbere”, men folk må da for guds skyld skjønne at PH er en realityserie! Dere blir filmet 24/7 i ukesvis, og har ikke noe som helst kontakt med resten av omverdenen – så helt forståelig at det er en egen boble der.
    Syntes også denne sesongen har vært ekstremt lite drama enn de tidligere sesongene, men syntes ikke det gjorde noe heller. Virka som en sammensveiset gjeng! Også må da folk skjønne at ikke alle kan like alle, eller komme godt overens/bli “bestevenner” i med alle ettertid. I det virkelige liv er det også mennesker vi misliker – dessverre! Kjipt, men livet går da videre.
    Syntes du gjorde et godt bilde av deg i Paradise, Sofie! Er kanskje ikke helt enig med alle valgene du tok – men jeg er god nok oppe i hodet til å skjønne at det er helt greit 😉 Håper andre som leser denne kommentaren kan også ta det inn til seg og heller tenke seg to ganger om før de legger igjen en såkalt “hat-kommentar”.
    Spread the love, not hate❤️

  12. Fanny: Noen tar dette litt for personlig. Det er veldig godt å høre <3 det er forståelig, og jeg skjønner at alle ikke var enig med valgene mine, og det er helt OK 🙂

    Tusen takk fine deg for en veldig fin kommentar <3

  13. Hei Sofie! Jeg har lest bloggen din en stund men har ikke kommentert før nå. Fingeren satt vel fast i ræva, gitt 😛
    Jeg må si at jeg setter pris på bloggen din. Jeg synes du blogger variert og byr på deg selv. Noe som kunne gjort bloggen enda bedre, er om du hadde noen temaer du blogget jevnlig om, f.eks sminke, hår, klær osv. Det kan bli litt mye bare “deg, deg, deg” 🙂 Jeg tror også det er lurt at du ikke skriver så mye om kritikken du får i innleggene dine. Det blir mye negativitet i lengden. Jeg får aldri med meg kritikken før du skriver om den, så på en måte tror jeg du “sprer” kritikken litt også ved å skrive om den. Bare noen tanker og tips fra meg. Du er super <3

  14. Jeg liker deg som person jeg, syns du framstår som en positiv, hyggelig og smart jente! Morten fortjener en søt jente som deg ❤ kos dere i Bodø!

  15. Hvorfor gjorde du og Andrea set mor soph regner med ikke har et svar til det derfor du ikke svarer på Om innlegget til soph

  16. Heeeelt enig med kommentaren over❤❤skjønner ikke hvorfor folk kan mene at det er greit å sitte å skrive slikt til en person..:/ håper du ikke bryr deg om sånt, fordi du fortjener bedre❤Du og Morten er syyyyykt GOALS❤

  17. forventer egentlig et innlegg der du forklarer deg fra din og Andrea sin side angående det innlegget til Soph. Eller bare skriver noen ord der du er ærlig. for jeg har hørt mye forskjellig og vet ikke hva som er sant. Ingen hate fra min side, beklager om det blir tolket slik, men bare et forslag.

  18. Dere er så nydelige sammen<3 blir serr glad i sjelen, btw. Drit i de som har så lite liv, at de gidder å sende hat. Herregud, Haters gonna hate.

  19. Vakre snille Sofie ❤er så glad og stolt for at du ikke kaster deg på dramabølgen hvor det er greit å henge ut andre mennesker via sosiale medier❤

  20. Du & Morten e mer enn perfekt i mine øyna, dere e serr GOALS 🙌🏽😍 du e nydelig jente, fortjene kun det beste 💛💛💛 #team-love all the way

  21. Syns det e synd at sånne ting skal tas opp på en blogg.. Særlig når det kunne vært tatt face to face. Om det nu va sånn at ting ble sagt, så syns æ det e 100 gang værre å henge folk ut på den måten som Soph gjør nu.
    Syns du gjør en flott jobb med bloggen, e innom flere gang om dagen! Stå på, syns du e døktig <3

  22. Jeg likte deg sååå godt før og heiet en periode på deg i paradise hotell. Men så kom personligheten din frem i lyset, og den var virkelig råtten. Såpass råtten at det overkjørte det faktum at jeg synes du var vakker. Vel.. det er du ikke lenger. Råtten både på innsiden og utsiden….. 🙁

  23. Veldig enig i at man ikke trenger å legge ut sånt offentlig, og at man heller bør ta det privat. Samtidig var det virkelig ikke greit det dere gjorde, og det svekker troverdigheten når det oppleves som at dere går i forsvar. Det å fornærme noen man kanskje i utgangspunktet har en dårlig kjemi med er jo i utgangspunktet litt merkelig, og kanskje en spøk som ikke slår så godt an. Merkelig å sende det ut på en gruppe også, når dere hele tiden sier at det er viktig å ta det direkte med den personen det gjelder. Så akkurat her tror jeg at dere hadde vunnet litt mer på å legge dere flate.

  24. Kan du og Morten ha en videoblogg der dere avslører hellighetene til hverandre sånn du og Andrea gjorde? Kan dere også SMS rulett?

  25. Hei! Du viser, tro det eller ei, psykotiske trekk. Det du og Andrea har gjort mot Soph kan ikke unnskyldes og “legges dødt” som du skriver. Sofie, du er over 20 år, og er egentlig utrolig hårsår, men prøver å fremstille deg selv som selvsikker med å avslutte svaret ditt med et “:-)”.
    Du skryter sikkert veldig av at du ligger på topp 10 på Blogglisten, og tror at du er en kjendis, offentlig person, hva du ikke tror du er. Du tror sikkert at det du gjør nå er midlertidig, faktumet er at for hver dag legger du igjen spor på internett som ødelegger fremtiden din.
    Folk på din alder studerer, er ferdig med sin første Bachelor – mens du sitter på Snapchat og mobber Soph. Stakkars deg – håper du blir eldre i hodet med årene som kommer.

  26. Hei Sofie. Du har fått halve Norge imot deg. Hvordan føles det? Jeg vil tro det føles ganske dritt. Jeg hadde blitt lei meg, det er helt sikkert. Problemet er at du ikke ser ut til å innse at du nå er offentlig person, som har stilt ut deg og din personlighet til spott og spe. Gjennom PH har den norske befolkning bevitnet din psykopatiske, manipulative og narsissistiske personlighet. I stedet for å legge deg flat, unnskylde dine mobbeofre, og prøvd å rette opp de feilene du har gjort, så velger du hele tiden å unnskylde deg. Du har rett – vi andre er bare barnslige drittunger som sprer hat fordi vi ikke har noe liv. Det er det du forteller deg selv. Men sannheten er at mitt liv er like bra som ditt – før du ble med på PH. Nå har du det kjipt. Det som skulle bli så bra – bloggen, kjendislivet, forholdet med Morten – falt helt i grus. Nå er du lei. Du er lei av at alle skal ha en mening om deg.
    Du ble lei av paradise etter uke 9. Men du ble ikke lei av PH fordi du selv skjønte hvordan du oppførte deg. Du ble lei fordi vi, seerne, endelig så deg for den du egentlig er. Og vi likte ikke det vi så.
    Du kan ikke forstå hvorfor folk ikke liker deg – du har jo alltid vært den smarte og snille som alle synes godt om. Nå er det ødelagt for alltid. Du og Andrea trodde dere var de gode – det hvite hus, som stod opp mot de onde i La Familia. Så viste det seg å være motsatt. Du er rett og slett tvers gjennom ond, og du ser det ikke selv. Det er det vi som ser. Det du gjorde mot Soph vitner om ren og skjer ondskap. Og du kommer aldri til å skjønne hvordan du egentlig er.
    Du kan klage på hatet så mye du vil, men du fortjener hver kommentar. Hvis du vil at alt skal stoppe, er det eneste du kan gjøre å legge ned bloggen og komme deg langt ut av offentligheten. Her hører du rett og slett ikke hjemme.

  27. Herregud, for et forferdelig medmenneske du er! Jeg er helt sjokkert… Du har null sympati eller forståelse for andre mennesker jo.. Det er ganske skumle trekk.. Jeg kan ikke forstå at du ikke vil gjøre noe med det..? Er det sånn du vil være, liksom? Det er jo ikke greit å behandle andre mennesker sånn du gjør. Kevin inne på PH, si han har lagt på seg i kollektivet når du selv har hatt problemer med kroppen din og nå dette med soph.. Nei, hjelp.. Du får svare meg med et passivt aggressivt smiletegn! Det er god underholdining for oss andre. Men sånn fra spøk til alvor. Det er greit om det å være usympatisk og egoistisk er noe du vil være, bare slutt og mobb folk og rakk ned på andre. Det gjør så jævlig vondt for de som opplever det, selvom det bare er humor for deg. Please..

  28. Du og Morten er så søte sammen!❤
    Gleder meg foresten til den PH diskusjonen deres snart går over! Støtter deg og Andrea fult ut, for alle kan gjøre feil og jeg tror nok også det fins to sider av samme sak!

  29. Klarer ikke la være å kommentere igjen….
    Jeg følger Sofie på snap, og har gjort det en god stund. Når har hun mobbet Soph på snap??
    Har ALDRI sett antydning til mobbing av noen.
    Om dere absolutt skal ta Sofie for noe, hold dere til fakta.
    Psykotiske trekk?? Ja, ja…på seg selv, kjenner man andre.
    Herregud, så lite det må skje i livene deres, når det eneste dere gjør er å lire av dere gørr bak et tastatur!!
    Voksne som mobber voksne, NO GOOD!!!
    Ja, for jeg renger med at du som skrev 01:08 er voksen.
    Og er du et barn, så burde du vært i seng for lenge siden!!
    Takk for meg 🙂

  30. Kos deg så lenge “lykken” varer.
    Morten er forelsket i PR og penger, ikke deg. Bare vent å se kjære, du blir knust 🙂 akkurat som Kevin ble da du skjelte han ut på badet inne på hotellet. Nyt tiden i spotlighten, snart er du glemt og kun husket som PH’s dårligste kandidat

  31. Enten kommer Sofie til å ignorere Soph sitt innlegg fordi hun ikke har noe fornuftig å komme tilbake med, eller så kommer hun til å lage et laaaaangt innlegg om hvor mye hun skammer seg.
    Sånn som hun har gjort etter hun mobbet Kevin, Petter og nå Soph.
    Skam deg Sofie
    Det at du i det hele tatt er på topplisten er så ufortjent og støgt!

  32. Anonym: Jeg er såpass voksne at jeg ikke deler dramaet mitt på bloggen der alle kan lese det 🙂 om det er ufortjent ville jeg anbefale deg å ikke trykke deg inn, for du hjelper meg å holde meg her. Tusen takk <3

  33. Okei, dette går alt for langt.. Hvem i livet har ikke gjort en feil og blitt “busta” for det? Er ganske sikker på at ALLE har en eller annen gang snakket dritt eller laget en spøk som ikke ble godt mottatt. Jeg har vertfall gjort den feilen. Er ganske sikker på at alle har deltatt i noe sånt en gang, fordelen for oss er at vi ikke er offentlige så vi fikk ikke dette spredt utover hele landet. Dette er ikke noe som egentlig burde bli diskutert av oss. Det er 2 sider av en sak, og dette er faktisk ikke noe vi skal blande oss opp i. De skriver jo at de har ordnet opp, da vil jeg jo heller ha tatt Soph litt som plutselig skal dra dette opp igjen, og ikke en gang med de det gjelder, men hele Norge… Alle som har fulgt Andre, Sofie eller Soph vet jo hvor Soph befant seg når finalefesten var!
    Vet du hva Sofie? Kos deg masse på turen du og Morten er på nå. Nyt tiden og bli godt kjent med svigers. Alle kan gjør feil, dessverre fikk hele Norge med seg din feil og derfor skal alle ta deg for det. Vi som ikke er offentlige slipper dette om vi gjør feil, for hele sosiale medier blusser det ikke opp..

  34. Må faktisk le litt. Har familie i produksjonen som fortalte meg at du måtte bytte hotell på utsiden pga Soph sin oppførsel mot deg. Så er du mobberen ???? Alt for oppmerksomhet gitt

  35. Hvorfor gidder dere å bruke masse tid på å finne på stygge ting om Sofie? Dere kjenner hun ikke en gang…:(
    Bruk heller tiden deres på at hun skal føle seg bra, for det er hun😳❤

  36. Hei Sofie.
    Jeg leser bloggen din hver gang du snapper om et nytt innlegg. Jeg er ikke personen som kommenterer så ofte, men nå synes jeg det er nok. Hva feiler det folk? Her er det snakk om mobbing, trakkasering og diagnostisering av psykiske lidelser. Noen ganger tar jeg meg selv i å tenkte “vet du egentlig hva en psykisk lidelse er”? ALLE har en psykisk helse, på godt og vondt. Det er helt utrolig hva folk får seg selv til å skrive bak en skjerm! Å diagnostisere noen ut i fra en enkelthendelse eller hvordan man SPILLER et spill inne på PH kan jeg bekrefte med en gang at ikke var en del av pensum ved mine 3 år på sykepleieskolen eller 2 år som videreutdanning til psykisk sykepleier. Noen burde virkelig google litt mer om psykiske lidelser.
    Jeg håper ikke du tar deg nær av disse kommentarene, Sofie. Du virker utad som ei flott jente med bein i nesa. Alt styret med PH gidder jeg ikke en gang kommentere, men når folk går til personangrep for noe som blir fremstilt via sosiale medier blir jeg sint.
    Stå på videre, og kos dere masse på tur! Det står stor respekt av at du faktisk gidder å godkjenne alle disse negative kommentarene. Heia SofMor 💛

  37. Ingrid: Hei Ingrid 🙂 Det er veldig hyggelig å høre at du leser bloggen min, det gjør meg glad <3
    Jeg tror dessverre ikke alle vet hva psykiske lidelser er, og det virker som at det har blitt en trend å kalle meg psykopat, narsissist, manipulerende og egoistisk. Enkelte lever seg alt for mye inn i PH, og tror på alt de leser. Som jeg sier, så er det alltid to sider av en sak. Jeg ønsker ikke å dele en privat krangel på nettet, hva godt får man ut av det? Vi ordnet jo opp, og alt var greit så hvor dette kommer fra kan jeg ikke forstå.

    Tusen takk for en super fin kommentar Ingrid <3 det betyr såå mye 🙂

  38. You still have my support, som sagt er du den offentlige personen unge bør se opp til. Du tar “the high road” og velger å ikke gå ut med det offentlig, noe jeg mener setter et godt eksempel for de andre bloggerne. Jeg digger deg til tusen, og du fortjener så absolutt ikke de hate-kommentarene du får og du fortjener ikke å bli hengt ut på den måten. Du er en helt fantastisk blogger, eneste jeg leser atm, og syntes du fortjener alt godt. Stå på, kill ’em with kindness. Du er et helt fantastisk eksempel for andre å følge

  39. Du kan ikke kalle deg selv voksen når du gjør narr av soph på snap gir deg max 2 uker så er du ikke på topplisten lenger..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *