TING DU KAN GJØRE PÅ EN LØRDAG

Categories Ikke kategorisert

RYDDE
Nå høres jeg kanskje ut som verdens kjipeste, men hvor deilig er det ikke å våkne søndag morgen til en nyvasket leilighet eller soverom? For meg er søndag hellig, og det er den dagen jeg alltid slapper av på. Jeg liker alltid å ha alt gjort ferdig og klart til søndag, sånn at jeg kan ligge på sofaen hele dagen. 

SAMLE VENNEGJENGEN
I min alder er det veldig typisk å dra ut på lørdager, og det er på en måte alltid da vi jentene møtes. Det er egentlig ganske trist om du spør meg, for man kan gjøre så mye hyggeligere ting sammen som ikke innebærer alkohol. Inviter på middag, filmkveld, og får dere som likevel ønsker å drikke, VINKVELD. Av en eller annen grunn har jeg merket at vinkvelder alltid ender opp på byen, så jeg har rett og slett sluttet med det, haha. Se en god film, kjøp godteri og nyt hverandres selskap. 

HJEMMESPA
Hva er vel bedre enn å sette av noen timer av dagen til å ta vare på deg selv? Lakk negler, napp brynene, ta ansiktsmaske eller fotbad. Dette er ting jeg aldri tar meg tid til ellers, så jeg pleier alltid å sette av noen timer et par ganger i måned der jeg gjør ting som dette. Jeg føler meg alltid så mye bedre etterpå, og ikke minst fresh.

BAK
Jeg føler egentlig at jeg beskriver en perfekt søndag med disse punktene for mange av dere, men dette er altså en lørdag for meg. Jeg spiser svært sjeldent bakverk, men de få gangene jeg gjør kan jeg spise en hel kake alene. Jeg er utrolig glad i brownies, kanelsnurrer, skoleboller og rundstykker. Igjen, hvor digg er det ikke å våkne opp på søndagen å kunne spise nybakte rundtstykker? 🙂

RYDDE KLESSKAPET
Dette tror jeg de fleste av oss gjør alt for sjeldent, hehe. Jeg har faktisk ikke ryddet klesskapet mitt siden Andrea og jeg flyttet inn i leiligheten. Det er over 2 måneder siden for dere som lurer, så dere kan vel tenke dere til hvordan skapet mitt ser ut. Som Morten ville sagt ” FULLESTÆNDIG KAOS”. 

SE PÅ SERIE
Dere som følger bloggen min vet hvor lite jeg ser på serie, ikke sant? Jeg pleier likevel å bruke lørdagene mine til å se på serie. Jeg starter alltid på en ny, så rekker jeg aldri å følge med på resten. Jeg er ekstrem sløv, så jeg tror det kan være noe for dere som faktisk klarer å følge med på en serie. 

DRA PÅ BESØK TIL FAMILIE
Jeg tror vi alle er ganske opptatte i hverdagen, med både skole og jobb. Jeg er alt for dårlig til å se familien min, men det har nok mye med at noen bor i Tønsberg og noen bor i Tromsø. Så har du meg i Oslo da, haha. Det er uansett utrolig koselig å være sammen med familien, og jeg vil tro at farmor eller mormor hadde blitt kjempe glad av å få besøk av deg 🙂

TRENE
For dere som har en veldig travle hverdag er det utrolig deilig å bruke helgene til å trene. Det er alltid mindre folk på treningssenteret i helgene også, noe som er utrolig deilig. Det er ikke noe som er verre enn masse mennesker på et senter, ahh. 


Hva liker dere å gjøre på en lørdag?

17 kommentarer

17 thoughts on “TING DU KAN GJØRE PÅ EN LØRDAG

  1. Vi bruker å slappe av med en god film 🙂 eller så spiller vi brettspill eller nintendo wii 😁

  2. Hei Sofie! Først av alt DIGGER bloggen<3 Såå jeg har et spørsmål angående Paradise Hotel (hvis du vil svare selvfølgelig eller i det hele tatt kan svare?) Jeg lurer på om castet de folka som lager paradise om de har en finger med i spillet på noen måte? "kan" de påvirke spillet på noen som helst måte? har lurt på dette veldi lenge, håper du kan svare. Uansett ha en fin dag videre og takk på forhånd. Digger deg<3

  3. Kan du lage videobloggblogg med Morten eller Kevin snart? Digger deg Sofie 💛💛

  4. Må bare si at jeg beundrer deg som person. Du er rett og slett herlig tvers igjennom❤ Av alt du har opplevd, så er du likevel oppegående og står på. Det fortjener du respekt for!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *