UKENS SPØRSMÅL

Categories Ikke kategorisert

Holdt du det hemmelig hvem som hadde vunnet, eller fortalte du det til noen? 
Jeg sa det til Mamma. Grunnen til det var for at jeg fortalte henne at jeg kom på 2.plass, og da forklarte jeg alt som skjedde i finalen 🙂

Når kommer din neste Youtube-video ut? 
Veldig snart. 

Har du og Martine J et godt forhold?
Gjett om, Martine er en av de jeg kommer best overens med etter årets sesong <3

Hva var det tøffeste med å komme tilbake fra Paradise? 
Hverdagen. Det var utrolig rart å skulle lage sin egen mat, vaske klær og ikke ha noen som konstant fortalte deg hva du skulle gjøre. Det var nesten som å være et lite barn igjen, for du hadde alltid noen som bestemte over deg. Så kom vi hjem til Norge og voksenlivet igjen. 

Liker Morten å kose?
Absolutt! Jeg vil kanskje si at jeg er mer kosete enn han, men jeg oppfatter det som at han er glad i å kose. Med mindre det ikke bare er jeg som tvinger han da, haha. 

Bor du, Morten og Andrea sammen?
Om vi skal se på kontrakten så nei, men som dere sikkert har skjønt så er Morten her hele tiden. Så vi bor vel egentlig sammen, uten å bo sammen. Om det ga mening? 

Hvor gammel var du første gang du klina?
Det var faktisk første gang jeg kysset også, hehe. Var vel rundt 12 år. Dette var han gutten som aldri snakket til meg igjen, som jeg har fortalt dere om før 🙁 Stakkars meg. 

Har du eller Morten vært utro noen gang?
Nei, ingen av oss har vært utro. Selv om noen andre konstant prøver å ødelegge forholdet vårt ved å påstå at en av oss har vært det. Fikk tilsendt en snap i dag da jeg hadde åpen Snapchat der det sto at jeg MÅTTE høre på hun, for hun kjente en som hadde hatt sex med Morten mens vi var sammen. Morten og jeg har vært sammen hver eneste dag siden vi begynte å holde på, så han skulle vært veldig god om han fikk til det. Jeg svarte at jeg var veldig spent på et svar, samtidig som jeg spurte hvor gammel henne var, til skrivemåten å dømme virket det som at hun var under 16 år. Hun tok skjermbilde av samtalen og slettet meg fra Snapchat. Veldig troverdig kilde med andre ord. 

Hva fikk deg til å starte med blogg?
Blogg har jeg hatt siden jeg var 16 år gammel. Jeg elsker å ha en plattform der jeg kan uttrykke følelsene mine. En plattform som bare er min, der jeg kan skrive nøyaktig hva jeg vil. Jeg virkelig elsker å blogge, det er det beste i verden <3 

Favorittmaten din? 
Helt klart TACO. Jeg kunne seriøst spist det hver eneste dag, det er så utrolig digg. 

Var det gøy å lære seg å surfe?
OMG JA. Jeg har blitt helt hekta, og dette er noe jeg seriøst har tenkt å lære meg. Vi skal leie surfebrett når vi reiser til Bali, også skal vi mest sannsynlig på en veldig spennende reise i slutten av dette året. Gleder meg til å fortelle dere <3

Har du og Morten tenkt å flytte sammen i nærmeste fremtid?
Nei, vi har det veldig fint som vi har det nå. Jeg trives kjempe godt med å bo sammen med Andrea, så det hadde vært helt uaktuelt å flytte fra henne. Morten og jeg har heller ikke vært sammen så lenge, så det hadde nesten blitt litt unaturlig å skulle flytte sammen allerede. Vi stresser ikke med noe som helst. 

Hvor lenge har du bodd sammen med Andrea? 
Siden 5 april, så snart 5 måneder. 

Hvordan rase er Celine?
Jeg måtte faktisk google det, for det er så utrolig vanskelig å skrive. Celine er en Chihuahua. 

Har du opplevd å ha falske venner? 
Gjett om. Jeg tror ikke vi kan gå gjennom livet uten å møte “venner” som egentlig ikke er vennene dine. Det beste å gjøre er bare å kutte kontakten, og ta vare på de som faktisk bryr seg om deg. Det er ikke vits å bruke tid og energi på mennesker som ikke vil deg godt. 

Hva er det som gjør deg lykkelig? Ikke ting som mobil, pc osv.
Familie, venner og kjæresten min. 

Om du ikke hadde hatt bloggen, hva ville du jobbet som da?
Hadde jeg ikke hatt bloggen ville jeg nok bodd i LA akkurat nå. Funnet på et eller annet morsomt 🙂

Hvor lang tid tok det før du begynte å tjene penger på bloggen?
Min første lønn som jeg kunne leve av fikk jeg vel ikke før i Mai 🙂

Hvor gammel var du når du flyttet hjemmefra?
Jeg var 18 år når jeg flyttet hjemmefra, da flyttet jeg fra Tønsberg til Trondheim.  Beste valget jeg noen sinne har tatt.

Hvordan var det å fortelle Martine J at du og Morten var sammen?
Jeg regner med at du lurer siden alle trodde Morten og Martine hadde en greie. De har aldri vært noe annet enn bare venner, bare så det er sagt. Martine J visste fra start at Morten og jeg hadde en greie. De bodde jo sammen så hun møtte meg jo hjemme hos han hver eneste dag. 

10 kommentarer

10 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Så fint innlegg! Må bare si du er sjukt flink med bloggen! Skikkelig inspirerende og bra innlegg, bilder og tanker 😀 Du er råå – stå på videre, jeg er faan <3

  2. Hvor gamle er søskene dine? Besøker du dem ofte? Bor de på samme sted, eller bor de spredt i landet?

  3. Hei:) jeg har veldig lyst til at du skal lage et innlegg om din families reaksjon mens du var på Utøya?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *