22 KJAPPE

Categories Personlig

 

Hvor høy er du?
172 cm

Hva er du mest redd for?
Døden

Hva er din største drøm?
Flytte til L.A og New York i et år. Den drømmen skal oppfylles etterhvert, i promise 😉

Hvor mange kjærester har du hatt?
2 seriøse forhold før Morten

Hva gjør deg sint?
Stress og urettferdighet

Hva gjør deg glad?
Reise, venner og familie

Beskriv deg selv med tre ord?
Masse energi, reflektert og krevende

Har du noen hobbyer?
Hehe nei, blogging er vel hobbyen min?

Hva er favorittsangen din?
Helt klart Justin Bieber – No pressure. Den er så nydelig ♥

Hvilken kjendis ville du møtt/datet?
Gjett en gang? Justin Bieber ofc 😀

Favoritt drikke og mat?
Helt klart Pepsi Max, jeg er faktisk avhengig.. Det er flaut å innrømme, men jeg drikker det faktisk hver dag. Før brukte jeg ikke sugerør, så tennene mine har blitt litt misfarget 🙁 Jeg må få bleket de snart. Taco er helt klart favorittmaten min, det spiser jeg flere ganger i uka. 

Neste reisemål?
Bali

Favoritt årstid? 
Egentlig sommer, men nå har jeg begynt å like vinter utrolig mye. Jeg tror egentlig bare det er jeg som savner alt som har med jul å gjøre, ellers har det skjedd noe helt utrolig med meg.

Hvordan ser drømmelivet ut?
Hus i LA, nok penger til å gjøre akkurat det jeg vil, sånn at jeg kan reise og oppdage verden. Også vil jeg ha fred.

Hva er du mest avhengig av?
Bloggen og mobilen min. Litt trist egentlig.

Hvem er din bestevenn? 
Jeg kan ikke bare si en, jeg har faktisk 4 <3

Hva liker du best med deg selv? 
Det at jeg er så spontan og trygg meg på selv, det elsker jeg.

Hva er ditt fulle navn?
Sofie Caroline Nilsen

Liker du best å være singel eller i et forhold?
Jeg trodde jeg likte best å være singel, men livet mitt viser vel noe annet, haha. Jeg får meg faen meg ny kjæreste like ofte som jeg bytter undertøy. Neida, så ille er det ikke, hehe. Jeg var bare singel et år før jeg møtte Morten da, så det har jo absolutt gått fort.

Har du en utdannelse?
Nei. Jeg fullførte videregående, og that’s it. 

Hva er stjernetegnet ditt?
Jeg er født 30 mars, så væren.

Hvordan har du det akkurat nå?
Jeg er litt trøtt og prøver virkelig å motivere meg selv på trening, hehe.. Ellers er alt bra, jeg har ingenting å klage på <3

18 kommentarer

18 thoughts on “22 KJAPPE

  1. Skriver du Caroline med C eller K? På det arket om at du hadde kommet inn på skole i LA sto det med K.

  2. Jeg må bare få si til deg at du imponerer meg så veldig. Du er en inspirasjon for veldig mange. Spesielt når det gjelder å følge drømmene sine, og å jobbe hardt for å nå sine mål. Du er så utrolig intelligent, reflektert, fornuftig, morsom og virker veldig kjærlig. Jeg, som er 34 år og har mann og barn, føler at jeg har masse jeg kan lære av å følge deg på din reise. Takk for at du deler så åpent og ærlig om livet ditt. Du er et fint forbilde. Klem fra meg ❤️

  3. Du kan jo bruke tannblekingen du reklamerte for her på bloggen for…. tja, noen få måneder siden kanskje?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *