MIN HANDLELISTE + 20 % RABATT PÅ NLY

Categories Innkjøp

annonse

1. HER  2. HER (denne er helt lik jakken jeg la ut på Snapchat for noen dager siden, bare mye billigere) 3. HER

 

1. HER 2. HER  3. HER

1. HER 2. HER 3. HER

1. HER (Disse er veldig like de jeg la ut på Snapchat) 2. HER 2. HER

 

Nå har jeg akkurat shoppet hjem masse fra Nelly, dette er bare en liten brøkdel <3 Jeg kan eventuelt vise dere alt senere om dere ønsker det? Jeg synes de har så mye fint på Nelly for tiden, og jeg må virkelig fornye garderoben siden jeg skal reise så mye fremover. Det er forresten 20 % på ALT fra Nelly sitt eget merke om dere bruker koden “FILTER” 🙂 

 

11 kommentarer

11 thoughts on “MIN HANDLELISTE + 20 % RABATT PÅ NLY

  1. Ang. Dubai….
    Det er forbudt for ugifte/samboere å dele seng.
    Men, det er ingen som sjekker vielsesattest, så det er bare å si at dere er gift.
    Uansett, så er det en del regler å følge når dere er ute blant folk. Kyssing, holde hender osv offentlig, kan gi problemer.
    Om dere vil på kjæreste-tur, hadde jeg nok valgt et annet sted 🙂

  2. Har vært i Dubai selv, det gir ikke noe problemer å holde hender ute. Men i foreksempel Dubai mall så er det en del regel, at man ikke kan foreksempel ha på seg løse topper, man må ha på seg høflige klær og man kan ikke holde hender der. Men det er mange personer som ikke brydde seg, og likevel holdt hender. Angående dele rom kan man gjøre det, jeg kjenner en kjæreste par som har delt rom sammen, og som ikke har fått problemer. Kyssing kan du få problemer hvis man kysser i offentlig.

  3. Tull og tøys. Var i Dubai for nytt år med typen min. Null problem og dele rom sammen. Vi holdt hender der det egnet seg. Og de fleste går i kjoler osv der(turister) Det er ikke så strengt som alle skal ha det til.

  4. NEI DET MED AT MAN IKKE DELE HOTTEL ROM I DUBAI ER IKKE SANT!!jeg har vært der selv og det er en fantastisk opplevelse,dere kommer til å elske stede.DRA DITT!! Vis dere skal ditt kos dere masse💗

  5. Alt det de sier i kommentarene om dubai er kødd, mange i familien min har vært der og de har gjort alt det som er ” forbudt” og det har ikke skjedd noe! Jeg mener at dere burde ta turen dit for dere kommer aldri til å angre på det😍😍😍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *