MIN ØNSKELISTE FOR HØSTEN

Categories Ikke kategorisert

annonse

Som dere sikkert har forstått gjennom bloggen så er jeg veldig ubesluttsom, dette gjelder også klær. Jeg bytter stil like ofte som jeg bytter undertøy, og jeg klarer aldri å bestemme meg for hva jeg vil ha og ikke. Det er forhåpentligvis enda et par måneder til første snøfall, så jeg vil nyte den siste tiden med sneakers. Jeg fant derfor fire stykker jeg likte skikkelig godt, men jeg er veldig usikker på hvilke sko jeg skal bestille. Alle er jo kjempekule. Zalando har et veldig godt utvalg, og ikke minst så mye fint. Dette er bare et par plagg jeg kunne tenkt meg i min høstgarderobe, men jeg klarer ikke å bestemme meg. Hva synes du? Trenger virkelig deres hjelp ♥

1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER


1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER

1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER

2 kommentarer

2 thoughts on “MIN ØNSKELISTE FOR HØSTEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *