HELLO PARIS

Categories Reise

Det er så utrolig godt å endelig være fremme i Paris. Dere vet at reisen hit tok hele 19 timer? Vi måtte vente i Stockholm i 8 timer, så mye av tiden ligger der også. Det tar vanligvis ikke så lang tid å fly fra Dubai til Paris, haha. Så treig som vi er sleit vi skikkelig med å finne et sted å bo i Paris da 96% var fullbooket. Vi fant heldigvis en leilighet til slutt. Nei, det er ikke noe galt med leiligheten selv om det kanskje kan virke sånn på Snapchat (sofieeec). Det var bare jeg som synes det var litt morsomt og uvant å plutselig bo på 27 kvm når vi har bodd på 70 kvm i over en uke. Det er ganske lite og trangt her, men det er bare litt sjarmerende. Vil dere at jeg skal vise dere leiligheten? 

Nå har vi akkurat spist frokost, og jeg kan konkludere med at jeg ikke hadde hatt godt av å bo i Paris. Jeg klarer ikke å kontrollere meg når det kommer til mat, så jeg ville derfor spist dette til frokost hver eneste dag. Jeg kan virkelig forstå hvorfor alle skryter av bakeriene i Paris. Dere vet hvor dere finner meg de neste 9 dagene, hehe. Er det forresten ikke litt komisk at etter all uflaksen vi har hatt, så er det første som skjer her i Paris at vi blir forsøkt svindlet igjen? En taxisjåfør prøvde å ta 75 euro i betaling fra flyplassen og hit. “It’s for you guys and the to baggage” haha hell no. Når ble det normalt å betale for bagasjen sin? Vi takket fint nei å stilte oss i køen, der vi fikk til fastpris som var 35 euro. Nå må jeg nesten begynne å ordne meg, for i dag er planen å se Notre dam, Lover’s Brigde, Jardin Des Tuileries og Eiffeltårnet. Jeg skal ta masse bilder, så gled dere ♥

Dere kan følge meg på Snapchat for å se mer av turen vår; sofieeec

34 kommentarer

34 thoughts on “HELLO PARIS

  1. Hei. Det gjør så vondt lang inn i fotografhjertet mitt når jeg ser på bildene dine 🙁 Du bruker verdens beste program når det kommer til redigering av bilder, og dette er resultatet du sitter igjen med? Bildene dine er uklare, flate og overeksponerte.
    Hjelper veldig lite med profesjonelt utstyr når man ikke helt vet hvordan man skal håndtere det. Bare se på bildene til f.eks Caroline Berg Eriksen. Der snakker vi kvalitet på høyt nivå, og hvordan man skal behandle utstyret.
    Bare si i fra om jeg skal være din personlige bilderedigerer 😉 Men uansett, kose dere videre på tur 🙂

  2. Hvor bor dere? meg og kjæresten ser på tur til Paris nå og trenger forslag til hotell/boplasser 🙂

  3. Har vært flere steder der de tar betalt PR bagasje faktisk. Men er ikke snakk om mer en euro, tror det er mindre.. Da har det stått på den lappen som er inni taxier, der det står priser.

  4. Dere må opp i Tour Maine-Montparnasse å se eiffeltårnet blinke på kveldstid, veldig vakkert syn! Fantastisk utsikt 😁

  5. Anbefaler dere til å passe godt på veska deres og gå med hendene ned i lommene elns. Da jeg var i Paris i vinter så gikk vi forbi en mann som laget armbånd. Han tok plutselig tak i armen min og begynte å lage et armbånd rundt hånden min uten at jeg sa ja til det. I begynnelsen virket han grei, men når han var ferdig ble han rett og slett skummel, og ville ha mye penger for dette armbåndet. Det koster meg til slutt 30 euro. Så pass på!

  6. Anbefaler å dra på Moulin Rouge “Feerie” showet! Va der med kjæresten i august å det va virkelig en opplevelse å få med sæ 😁💃🏼

  7. Så fine bilder du tar! Jeg elsker når det bli fokusert på en ting og ikke hele bildet 😍

  8. Haha, åhh, Parisbakst <3 Jeg var i Paris et par dager i sommer, og var liksom på "slankern"...Ergo den ultimate testen av viljestyrke der nede, hvor de har crepes på hvert hjørne og (i alle fall på vårt hotell) KUN kaker og bakverk til frokost 😛 Men omg det var verdt det.
    Anbefaler dere å få med dere Eiffeltårnet når det tennes om kvelden! Kos dere videre på ferie 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *