ET ANNERLEDES JULEBORD

Categories Ikke kategorisert

Annonse



Bodyen min finner dere HER (annonselenke)

Er det noen restauranter jeg absolutt ikke spiser på så er Egon og Fridays. Jeg synes for det første ikke at maten er spesielt god. Restauranter som dette har kunder uansett, så de slipper å lage god mat for å få kundene dit. Menyen deres er også på 100 sider, noe som ikke er et godt tegn. Hilsen Helstrøm 😉 Jeg er heller ikke spesielt fan av typisk turist-restauranter, hehe. Som dere sikkert forstår ble jeg ikke spesielt begeistret da jeg fikk beskjed om at vi skulle på Egon. Jeg tenkte likevel at jeg skulle gi det en sjanse, da det er menneskene man er med som faktisk betyr noe. Maten var helt OK, men selskapet var utrolig koselig. Jeg føler meg veldig heldig som har blitt kjent med de menneskene jeg har blitt kjent med i Oslo, de gir meg utrolig mye bra. 

Dette er absolutt ikke et typisk julebord, men må alltid alt være så ordinært? Ingen av oss drakk alkohol heller, noe som også er veldig “unormalt” på julebord. Jeg synes det er deilig å kunne dra ut uten å alltid føle at man må drikke 🙂 Nå skal jeg på julebord nummer 3, og denne gangen skal jeg også holde meg unna alkohol. Jeg skal drikke litt imorgen på PÆRRA <3 julebordet, men utenom det skal denne jenta ta det rolig. Vi snakkes, dere ♥

15 kommentarer

15 thoughts on “ET ANNERLEDES JULEBORD

  1. Hei! Har et forslag til en videoblogg du og Morten kan lage: 10 000 calories challenge! Søk opp IG se pæ YouTube, det er sånn at dere skal spise 10k kalorier hver på 24 timer og dere kan spise hva dere vil men drikke er ikke inkludert! En morsom konkurranse mellom dere 🙂

  2. Babe: er det noen som vil trykke i seg 10 000 kalorier med mindre man har en sykdom eller trener som en gal?

  3. Jeg synes noen ganger det er vansklig å lese bloggen din pga, du skriver ofte da når det skal være når. Når er i fremtid og da er i fortid;)

  4. HÅRET DITT, SOFIE? Hva har skjedd?? Det var jo så tykt og sunt og fint for bare litt siden! Nå ser det ut som du har hår til ørene og kjøpt clipon fra Glitter😱

  5. Så utrolig fint hår du har 🙂 koselige bilder 🙂 må si at du har en pen vennegjeng og du og morten er veldig pene også, veldig fint par <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *