TUREN VÅR STARTET MED MELDING OM BOMBE

Categories Reise


Sjekk utsikten fra hotellrommet vårt!!

Jeg visste ikke om jeg skulle starte dette innlegget med god morgen eller ettermiddag, for tidsforskjellen fra New York til Norge er ganske stor. Akkurat nå er klokken 08.00 her, og dagen vår har akkurat begynt i motsetning til dere. I dag er planen å spise frokost på The Butcher?s daughter. Et sted dere bare MÅ prøve om dere skal til New York. De har seriøst verdens beste avokado toast, i promise. Vi tenker også å shoppe litt på 5th Avenue. Jeg har et par julegaver jeg må bli ferdig med, i tillegg til at jeg skal kjøpe litt julegaver til meg selv. Kvelden skal avsluttes på Delicatessen. Det er også en restaurant dere prøve om dere skal reise hit.

Som dere kanskje har sett på nyhetene så har det gått av en bombe på Manhatten. Vi begge våknet opp til bombemelding, ikke en spesielt hyggelig måte å starte turen vår på. Vi er heldigvis trygge, og et stykke unna der bomben gikk av. Vi kan likevel se røyken fra hotellrommet vårt, noe som er ganske skremmende. Det verste er a jeg hadde en dårlig følelse før vi satt oss på flyet i går, og var litt usikker på om det var trygt å reise hit etter avgjørelsen Trump tok rundt dette med Jerusalem. MEN nå som vi først er her skal vi prøve å bare kose oss, så får vi krysse fingrene for at det ikke skjer noe mer nå. 

Dette er forresten hotellet vårt, som vi begge er ganske fornøyd med. Nå skal vi komme oss ut døren, vi snakkes senere ♥ Add meg på Snapchat om du vil følge oss på denne turen; Sofieeec.

111 kommentarer

111 thoughts on “TUREN VÅR STARTET MED MELDING OM BOMBE

  1. New york er en fin by <3 jeg var der under terror angrepet i 2001, er noe av det mest skremmende jeg har opplevd,men heldigvis lever jeg og de jeg var med, så var heldig.
    men det er noe jeg vil ta med med resten av livet. Jeg var der igjen i fjor og skal dit neste år igjen 🙂

  2. Hallo Sofie slapp av, dt r faktisk verre ting som skjer i verden! Også prater du om new York, dt dør mennesker hver dag blant annet pga sult og flukt!! Vil se mer av Syria for det er noe skremmende! Jeg vil ikke være negativ, men bare sånne enkle ting i livet gjør meg irritert når folk sier prat for new York pray for norway. NEI OG NEI enda skremmende ting skjer hver dag men dt blir ikke nevnt noen steder.

  3. Sykt fine bilder!! Gleder meg til de kommende dagenes bilder. Elsker New York selv!!❤️

  4. Hei, jeg vet hvor utrolig skummelt/ ubehagelig det er. Jeg var i London når det gikk av en bombe der. Skulle ønske jeg var så heldig som deg som var på hotellrommet. Jeg håper at resten av turen din i NY blir fantastisk!

  5. Håper det går bra med dere! Sykt uflaks at det alltid skal skje noe med dere når dere er på reise. Kos dere masse videre, det er velfortjent <33

  6. Såå lyst å reise til NY selv, ser så koselig og fint ut spesielt ved juletider! Håper dere får en fin tur og koser dere mye:)

  7. Utrolig fine bilder du har Sofie! Håper du koser deg i NY og at ingenting farlig skjer med deg! 🙂

  8. årh! jeg var 1 hel mnd i USA (New York, New Jersey og Washington dc)i sommer og jeg visste ikke at det gikk an å kjøpe Kylie sine produkter 😫😍

  9. Hei ser ut til at dere koser dere masse i New York håper alt går bra å at dere får mange fine minner sammen😊

  10. Stor fan av bloggen din❤️Det var bra at det gikk bra til slutt!! Jeg elsker visdoms ord og vill gjerne dele et med deg❤️ Når det regner se etter regnbuer når det er mørkt se etter stjerner❤️Håper ferien din blir super og at du koser deg max❤️❤️

  11. Så bra at dere er trygge, New York er en fantastisk by! Er veldig kjekt å følge med på Snapchat❤️

  12. Håper alt går bra med dere! Kos dere masse i New york❤️ Har selv vært der og det er MYE å se😍😍

  13. Ånei… det var dumt at d var en bombe i begynnelsen men det ser ut som om dere har det bra nå og håper resten av turen også blir bra 😉 <3

  14. Håper det går bra med dere resten av turen, det med terror var dårlig nytt og håper ikke noe kommer til å skje med dere, kos dere masse og nyt tida i ny

  15. Uff, håper at turen videre blir bra. Vil bare si at du er et stort forbilde for meg siden du er deg selv og står opp for det du mener. Vil bare si takk ❤️

  16. Det med bombingen var skikkelig trist og håper alt går bra resten av turen,og at dere koser dere❤️Ælsker bloggen din synest du skriver sykt bra😇Du er et stort forbilde💫

  17. Så bra alt står bra til med dere ❤️ Dere har litt uflaks når det kommer til reising 🙈 Men for en fin utsikt! 😍 Dere er superheldige som er i New York i desember, og jeg skulle selv ønske at jeg var der 😊 Synes bloggen din er kjempebra, siden du skriver om akkurat det du mener 😃 Gleder meg til bildene som kommer på bloggen de neste dagene 😁

  18. Åå savner New York !! Skulle virkelig ønske de hadde kylie sine produkter da jeg var der 😍😍

  19. Har planer om å reise til New York neste år med søstrene mine – gleder meg masse til det! 😀
    Kos dere masse i NYC 😍👏🏼

  20. Jeg må bare spørre deg som hjemmer deg bak den anonyme kommentaren ovenfor når du kritiserer Sofie for å reagere på at ei bombe(!) ble avfyrt i byen hun befinner seg:.. Så vidt meg bekjent, finnes det hverken i den menneskelige naturen eller i dets opparbeidede sosiale & moralske leveregler som tilsier at vi bør holde inne med uro & redsel når en el annen form for attentat finner sted i byen/nærheten av der vi befinner oss dersom det er andre steder som generelt er langt farligere å befinne seg! Det må da for pokker være ‘innafor’ å reagere på at ei bombe sprenges i nærheten av der en er uansett hvor mye værre det er i Syria (og andre krigssoner)! Det kan da ikke være nødvendig å gjøre seg så jævla dum bare for å være ‘ass’ mot henne, el! -For det er bare så himla patetisk..

  21. Så kjekt å følge med på turen deres, både her og på Snapchat! Kos dere masse videre❤

  22. Til hun som blir irritert fordi folk lager et stort deal av ting som skjer i verden som «ikke er det verste som kunne ha skjedd». Jeg er helt uenig i det du sa nå, for det første så er jobben til Sofie å blogge om dagen hennes og ting som har skjedd osv, til den enkelte mennesket så er ikke terror vanlig, i noen steder ja, der skjer det mye, men det er ikke noe konkurranse om hvem har det verst heller. En bombe eksploderte like ved der de er på første dagen dems i New York. Ikke gidd å si at hun ikke får lov til å klage, for en som har opplevd terror og kunne blitt drept på utøya sammen med mange andre uskyldige ungdom. Så skjønner ihvertfall jeg at det kan være skremmende for henne og Morten. Terror er en stygg ting, rett og slett, alt med terror er dårlig, så lenge folk dør, blir skadet og er redde så er ikke det greit. Det er mye drap i Syria og Afghanistan osv ja, men er det Sofie sin feil? Nei. Hun gjorde det ikke, og hun syns mest sannsynligvis ikke at det er greit heller. Så ikke blir sur på henne for at hun forteller om noe stort som skjedde i nærheten av dem, nei det er ikke deg verste men det gjøre det ikke mindre viktig. Terror er terror.

  23. fikk du kjøpt noe spennende av kylie i new york? Kan du lage en innkjøpsvideo når du kommer tilbake?❤️ NY ser utrolig bra ut!! Er det noen steder du kan anbefale å dra?

  24. New York hadde vært en drøm å reise til ❤️ Tenk på hva som er der, hva man kan oppleve og se 😍

  25. Lei av å se MORTEN BOI
    “kjæresten” din på Tinder hele tiden.
    Helt tydelig at dette ikke er et seriøst forhold.
    Lykke til med han der. Han er helt lik eksen min.
    I tillegg til utseended også helt likt.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *