VIDEOBLOGG – DEEPTALK OG PAKKING TIL NEW YORK

Categories Videoblogg

For noen dager siden spilte jeg inn en videoblogg der jeg pakker til New York. Jeg har lovet dere alt for mange ganger nå å bli flinkere med YouTube, så nå skal jeg virkelig skjerpe meg. Jeg skal lage vlogge mens jeg er i New York, så dere har mye å glede dere til. Dere kan også komme med forslag og ønsker til videoblogger dere vil at jeg skal spille inn:-)

Trykk på bildet for å komme til videoen <3 Om du vil være den første til å se når jeg legger ut videoer, følg YouTube-kanalen min HER

Vi snakkes dere <3

3 kommentarer

3 thoughts on “VIDEOBLOGG – DEEPTALK OG PAKKING TIL NEW YORK

  1. Et godt tips når du pakker er å rulle sammen klærne. Dette gjør til at du får mye mer plass! Det er awesome 🙂

  2. Kan du ha en innkjøps video fra New York og hvordan dato kommer du til Tromsø, å kan du ha meetup❤️❤️ Stå på Sofie

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *