VI ER IKKE ROMANTISKE

Categories Reise

DELICATESSEN – Adresse: 54 Prince St, New York, NY 10012

I går var vi på en av mine favoritt restauranter her i New York, Delicatessen. Skal du til New York er det ingen tvil om hvor du burde spise middag. De har så mye god mat der, i promise. Jeg anbefaler virkelig å bestille “cheeseburger springrolls” til forrett om du ønsker å prøve noe veldig annerledes, som forresten er kjempegodt. Det er vårull med cheeseburger inni, NAM. Det er litt morsomt, for sist jeg var på Delicatessen fikk jeg seriøst verdens dårligste service. Jeg var ikke helt klar over denne tipsekulturen, og ga derfor for lite i tips. Servitøren ble dritsur å kastet myntene han fikk av meg, og oppførte seg som en skikkelig drittsekk. Dere kan tro det var både kleint og flaut på samme tid, kanskje mest for han? haha. Det har likevel ikke ødelagt opplevelsen min av denne restauranten, for den er veldig bra

Det som er litt morsomt med Morten og meg er at vi aldri gjør ting som dette hjemme i Oslo. Vi er svært sjeldent ute å spiser, og om vi først gjør det så er det alltid sammen med noen andre. Jeg tror vi aldri har hatt en romantisk middag sammen, hverken ute eller hjemme (unntak av ferier). Ingen av oss er spesielt romantiske av oss, noe jeg egentlig synes er helt greit. Er det noe jeg ikke liker så er det for mye romantikk, da blir jeg bare klein. Før var det så ille at jeg løy til han jeg datet om at jeg var syk, for å slippe Valentines, haha. Jeg er en sånn person som synes det er flaut å få roser, så jeg er nok veldig unormal der. Jeg trenger ikke å gjøre alle disse tingene for å få bekreftet at forholdet mitt er bra nok. Selv om vi ikke er så romantiske av oss gjør vi veldig mye annet for hverandre, som viser at vi setter pris på det vi har. Sånn som nå, reiste jeg meg opp av sengen for å hente noe til Morten, selv om jeg lå like godt som han! Det er ekte kjærlighet det 😉

10 kommentarer

10 thoughts on “VI ER IKKE ROMANTISKE

  1. Endelig noen som tanker likt som meg når det gjelder romantikk, jeg blir utrolig klein selv! Hahah

  2. Fine Sofie! digger at du gir tips til andre på steder du liker, og når du kommer tilbake etter det kelneren gjorde så beviser det jo at du trives. så glad for at det ikke ser så kjempedyrt og fancy ut som mange andre bloggere ofte viser frem. kos dere mye <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *