FIRST DAY IN NEW YORK

Categories Reise

God morgen eller.. natt fra New York, haha. Akkurat nå er klokken 02.00, og jeg skal snart komme meg i seng. Jeg tenkte bare det var viktig å oppdatere dere først. Vi har hatt en veldig fin dag i dag, selv om vi fikk en litt kjip start på ferien på grunn av bomben som gikk av. 

Vi startet dagen på The Butcher’s daughter, der vi spiste verdens beste avokado toast (anbefales). Jeg fant også ut at Little Cupcake bakeshop lå rett ved, og da måtte jeg selvfølgelig innom der også en tur. De har seriøst de beste cupcakesene jeg har smakt, i tillegg til at lokalet er veldig koselig. 

Vi begge var veldig usikre på om vi skulle tørre å dra til 5th Avenue for å shoppe. Det har jo vist seg ved flere tilfeller at de ikke bare slår til en gang, men flere. Det dummeste man gjør er jo derfor å oppsøke disse stedene terror gjerne skjer, men vi valgte å bare drite i det. Terror har allerede ødelagt nok for meg, så jeg prøver alltid å presse meg til å rett og slett bare leve. Selvfølgelig skal man ta forhåndsregler, men man kan virkelig ikke bli hysterisk. Det var også politi over alt, noe som var veldig betryggende.

Vi begge ble enige om at vi skulle gjøre unna shoppingen dag 1. slik at vi ikke måtte tenke mer på det. Jeg har et par julegaver jeg skal kjøpe nå, ellers skal jeg ikke bruke mer penger på klær. Jeg har allerede brukt way too much, så nå er det virkelig nok. Det skal sies at jeg har siklet på vesken fra Chanel alt for lenge nå, så jeg valgte å kjøpe den i julegave til meg selv <3 Jeg vet mange av dere ville at jeg skulle kjøpe den i sort, men personlig synes jeg rosa passer meg bedre, hehe!  

Nå skal jeg få meg litt søvn♥ Vi snakkes om litt! Gjerne add meg på Snapchat; Sofieeec 🙂

61 kommentarer

61 thoughts on “FIRST DAY IN NEW YORK

  1. Har du noen tips til cafe?er eller steder man kan dra til i Paris?? Skal dit om ikke så lenge😍

  2. du er så fin og har pontensielle til å være modell fin, MEN DU EIER IKKE KLESSTIL. det er så trist, når du er så vanvittig naturlig pen, ansiktet ditt er skikkelig pent og du har fin kropp – men du kler deg totalt feil. Hadde vært så gøy å sett deg mer pyntet. Kan du ikke ha en «bli ny» video på yt, hvor du bare PRØVER å la martine eller isabelle å kle deg og sminke deg? Ikke at du skal gå med det de gjør og sminke deg som dem om du ikke trives, men prøve så vi kunne sett deg skikkelig jålet opp.. Hadde jo også vært morsomt for deg sikkert, og da ser du jo om du trives sånn eller ikke

  3. Så fine bilder! Og herregud, la jenta kle seg i hva hun vil:p la henne kle seg i klær hun føler seg komfortabel i! 🙂

  4. Gratulerer! Chanel Boy Medium vesken på bildet koster ca 45-50000kr avhengig av land, så med en brutto inntekt på 436 878 i følge 2016 skattelistene og nyhetssakene må det være noe du virkelig har ønsket deg lenge. Ikke mange ville bruke ca 20% av netto inntekt på en enkelt veske 🙂

  5. Hi hi – Vet at skattelistene er fra 2016, så får håpe at du tjener tonnevis mer i år uten å slite for mye for det – da vil jo vesken bli et relativt mindre tungt løft. Easy come, easy go, etc…

  6. Junkyard og de klærne, så kjøper du Gucci genser faktisk. Viktig med flashing når man er blogger

  7. Helt enig med personen lengre opp! du er ufattelig pen men eier ikke stil dessverre. Fulgt med på bloggen din en stund nå og virker som du ikke klarer å bestemme deg for en enkelt stil du skal jobbe med. Du kaster på deg en fin topp og en rød joggebukse og det ser bare rotete og harry ut.. Anbefaler at du får en du kjenner som har fin stil til å hjelpe deg med å sortere klærne dine og bli med på en shopping runde!

  8. Anonym: Det må være utrolig slitsomt å alltid skal pirke på alle andre. Det er ikke alt jeg synes er fint jeg heller, men jeg ber ikke den personen endre seg av den grunn. Hadde jeg ikke likt det jeg går med så hadde jeg ikke gått med det heller. La folk være seg selv 🙂 Det er viktig å respektere at man er forskjellige

  9. Er det virkelig verdt å kjøpe en genser til 11k bare pga merket? En slik «vanlig» genser koster vel maks 500kr liksom

  10. Nå må nå folk respektere at man er forskjellig. Syns Sofie har ganske fin stil, og jeg synes det er helt supert at man kan gå med mye forskjellig type klær også. Sånn er jeg også. Har ikke alltid lik stil hele tiden, noen dager føler jeg for noe, og andre dager for noe annet. Det er da lov uten at andre sier en har dårlig stil?😂 makan 🙈 fin veske og Gucci genser!! Nyt det, og du er heldig som har muligheten til å kjøpe det ❤️👍🏻

  11. fy faen altså folkens?! er det rart det er krig i verden? det er ingen fasit på hva som er fin klesstil. Sofie er over 20 år gammel og kan kle seg selv, og jeg tviler på at hun hadde kledd seg som hun gjør hvis hun hadde syntes det var stygt. som sofie sier selv , man må respektere at man er forskjellige og har forskjellig smak. se litt på kristin gjelsvik sine videoblogger om hvordan det hadde vært dersom alle skulle kledd seg likt og fikset seg likt som alle andre, ingen hadde vært unike, sykt spennende det ville vært?
    sofie jeg håper aldri du lar disse kommentarene påvirke deg. elsker klesstilen din og ser virkelig ikke problemet, fatter ikke hvordan disse menneskene over tar seg tid til å skrive lange kommentarer om hvordan klesstilen din ikke passer deg eller hva faen. blir så jævlig oppgitt over menneskeheten at jeg kan ikke beskrive det engang.

  12. og hva så om sofie ikke har perfekt klesstil eller perfekt øye for klesstil i følge dere, så svar meg, er dere selv perfekte?

  13. Elsker klesstilen din!😍 forstår ikke hvorfor alle hater på den… de er sikkert bare misunnelige

  14. Er chanel vesken billigere der enn i Norge? med tanke på at du valgte å ikke kjøpe veske her

  15. Herregud elsker stilen din!!! Du går med så mye jeg kunne ønske jeg kledde å gå med❤️ Kos dere masse i new York! Verdens beste by! Handla bort alle pengene mine på centry 21 senger masse merker mye billigere bare helt sykt fin butikk/senter, anbefaler det veldig🤗💸💸

  16. Haha det er ikke no fasit på fin stil. La folk gå i hva de føler seg vell i! Unner deg en kjempe fin tur i New York! Kos dere 🙂

  17. Uffa meg folkens, pass på dere selv. Hvor jævelig kjedelig hadde det ikke vært om alle hadde vært like i verden??

  18. Kjære folk<33 disse to personene(?)som synest sofie kler seg harry.... har dere 12år gamle jenter sett litt for mye på andre bloggere,ytere,modeller osv? For hva faen? Sofie kler seg helt nydeli og jeg er sikker på at alle elsker den varierte stilen hennes! De er noen jåler som alltid går i rosa fluffy jakker men andre som går med grå hettehenser... sofie er begge deler... de burde alle veundre henne for!

  19. Herregud så mange som kommenterer unødvendig😂La nå jenta leve livet selv, det er hennes valg hva hun vil bruke pengene sine på🤭Genseren var dritfin også, jeg skjønner deg godt jeg😝Utrolig fine bilder forresten🤗

  20. Enig i at alle må få kle seg som de selv vil og utrolig kjedelig om alle hadde lik stil. Men å kjøpe en hettegenser til 11000 og en liten veske til ca 50000?? det kan jeg bare ikke fatte og begripe at noen får seg til å gjøre. Om jeg så hadde vært mangemillionær hadde jeg aldri gjort det, snakk om sløsing med penger! Bare tragisk og trist å bruke så mange tusen på en enkel hettegenser og en veske. :/

  21. Helt sykt å se hva dere anonyme negative mennesker bruker energien deres på og hvor stort behov dere har for å trekke ned andre mennesker. Jeg begynner å lure litt på hvordan dere har det med dere selv. I mine øyne virker dere en smule sjalue! Hvis hun har økonomi og et stort ønske om å kjøpe disse varene, så har vell ho all grunn til å kunne unne seg det, akkurat på lik linje som når dere under dere ting som dere ønsker dere. Kan dere ikke heller bruke energien deres på å unne henne den gleden? vil tro dere kommer til å ha det mye bedre med dere selv da!

  22. Jeg skjønner ingenting. På paradise var du ikke sånn pynte og jålejente.. men nå i det siste kjøper du ufattelig mye dyr sminke, klær, sko osv.. virker som for meg at du gjør dette for å passe inn, fordi du tjener nokk og har råd. I mine øyne er ikke du en person som passer med gucci veske til mange tusen men..

  23. Skikkelige inspo bilder og ei nydelig jente!! Kunne gått i onepiece for den saks skyld og vært like pen. Ingen fasit på stil! Kos dere mye!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *