DETTE KAN BLI VELDIG SKUMMELT

Categories Reise

annonse

Okei folkens, nå er det bare noen uker til Morten og jeg reiser til BALI. Som dere kanskje vet så reiser vi sammen med Lapoint igjen, men denne gangen blir litt annerledes enn i Portugal. Vi skal ikke surfe på Level 1 (som jeg helt sikkert burde ha gjort), MEN level 2. Jeg skal være så ærlig å si at jeg gruer meg litt, for jeg føler meg enda ganske ny i gamet. Sist hadde jeg en som fanget alle bølgene for meg, det eneste jeg måtte gjøre selv var å komme meg opp på surfebrettet i det bølgen traff. Nå skal jeg fange mine egne bølger, noe som kan bli veldig spennende. 

Jeg gleder meg veldig da, det skal sies. Jeg har alltid ønsket å dra til Bali, og nå er det endelig min tur. Vi skal også være der i nesten tre uker, så vi har mye tid til å utforske stedet. Jeg hadde det så fint sist jeg reiste med Lapoint, så jeg regner med at denne reisen kommer til å bli like bra. Det blir også moro å kunne dele dette med dere ♥

4 kommentarer

4 thoughts on “DETTE KAN BLI VELDIG SKUMMELT

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *