FIRST DAY IN BALI

Categories Reise


Her er min nye bestevenn som fotfølger meg overalt <3 herregud så forelsket jeg er. 

Det er helt utrolig hvor fort tiden går når man koser seg. Første dag i Bali er snart over, og Morten ligger allerede å sover. Som dere kanskje fikk med dere på Snapchat ( Sofieeec ) så fikk vi ikke sove i natt. Denne dagen har derfor vært ekstremt lang, så jeg kan absolutt forstå hvorfor Morten sover nå. Jeg er ganske sliten selv, mye på grunn av en ganske jævlig hendelse i dag. Jeg vet faktisk ikke om jeg skal fortelle dere dette, for akkurat nå føles det ut som tidens nederlag. Det er lenge siden jeg har følt meg så liten og ikke minst dum. Jeg skammer meg så utrolig mye.. Beklager at jeg snakker uten å snakke, men jeg måtte bare få lettet på trykket. Det som er litt ironisk er at jeg kan føle meg så dritt akkurat nå, samtidig som jeg sitter i en villa å ser på solnedgangen i fuckings Bali. Penger løser alle problemer, gjør de ikke? 


Jumpsuit HER

Nå skal jeg slutte, for dagen har langt i fra vært bare dårlig. Det var faktisk veldig deilig å stå opp klokken 05.00, for herregud så mye vi har fått gjort og sett i dag. Jeg forstår hva dere mener med at det er mye søppel på Bali, for det ligger faktisk over alt. Jeg synes det er synd å se hvor dårlig de tar vare på dette vakre stedet, for det er virkelig vakkert her. Det er noe helt spesielt med Bali, det er helt sikkert. Vil du reise til Paradis anbefaler jeg å dra hit på det sterkeste. Jeg skulle ønske dere kunne sett solnedgangen sammen med meg, for dette er faktisk noe av det fineste jeg har sett. I morgen skal vi dra å se på solnedgangen, og da skal jeg ta masse bilder til dere ♥

44 kommentarer

44 thoughts on “FIRST DAY IN BALI

  1. Haha dekker ikke over på de bildene hvor ryggen din er til kameraet, jeg tror ikke på at du står for #freethenipple i det heletatt

  2. Åhh jeg bare elsker sånne personer som deg(sånne som tørr og være seg selv 110%)❤️😍

  3. Jeg ler meg ihjel! Hahaha, du slettet alle kommentarene mine som du faktisk svarte på. Betyr det at innrømmer at du ble tatt på fersken for løgnen om Jodel? Jeg trenger ikke at du poster denne kommentaren her, det er nok at du leser den og ikke godkjenner.
    Jeg har heldigvis screenshottet alle kommentarene og der jeg buster deg for å juge, din løgner. Skal sende over dette til Blogg om Toppbloggere. Åhh Gud kjære Sofie du gjorde dagen min foreløpig meget innholdsrikt! 🙂 🙂

  4. Anonym: Liker at du gjør alt for oppmerksomheten min frk. Kommenterer bloggen minn 4566 ganger. Kommentarene ligger ute, og det regner jeg med at du ser. Det fine er at dette er min blogg, så jeg bestemmer hvem som skal kommentere her og ikke. Dette er din siste kommentar. Har du mer på hjertet er du velkommen til å skrive til meg på Facebook 🙂

  5. For noen søte hunder<3 Har lest at hunder i Bali blir brutalt slaktet og spist.. Helt grusomt

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *