BLOGGTREFF OG VIXEN-KJOLE

Categories Personlig


Sko – River Island / Kjole – random butikk / Veske – Tiger of sweeden

Akkurat nå er jeg på vei til Sørumsand for å besøke Anne Brith. Vi skal ha en skikkelig jobbdag i dag, noe jeg absolutt trenger etter å ha vært to uker på ferie. Denne dama er mye av grunnen til at jeg hver dag jobber for å mestre denne bloggverden på best mulig vis, herregud så mye hun har lært meg. Jeg skjønner helt ærlig ikke hvordan jeg skulle overlevd i denne gale men morsomme verden uten alt jeg har lært de siste månedene. Jeg er så glad jeg har slike mennesker i livet mitt, som ønsker meg bare godt. Det er deilig at vi kan være kollegaer som hjelper hverandre, og ikke motsatt. Motivasjonen er på topp om dagen, og jeg prøver virkelig så godt jeg kan å levere bra innhold. Dere må gjerne komme med ønsker om det er noe dere savner på bloggen 🙂 

Som jeg visste dere på Snapchat (sofieeec) for noen dager siden så sto det mellom to kjoler til Vixen, og det er disse to. Jeg har bestemt meg for en, og lurte derfor på om dere klarer å gjette hvem jeg har valgt? Kanskje jeg sender en liten overraskelse til en av dere som gjetter riktig ? 🙂 <3

73 kommentarer

73 thoughts on “BLOGGTREFF OG VIXEN-KJOLE

  1. Den til høyre 🙂 Du har brukt lignede kjoler til andre arrangementer før, så tipper du vil gjøre no annet denne gangen <3

  2. tipper den til venstre. men den svarte var finest! håper bare du skal ordne fargen på håret ditt før dette her

  3. Synes den svarte er penest, men tipper du har valgt den andre, da den minner meg mer om deg og klær du har brukt tidligere 🙂

  4. ahh fikk lyst på begge kjolene selv, nydelige! tipper du har valgt den sorte, til høyre. klem <3

  5. Tror du velger den til høyre!
    Du er helt fantastisk og så motiverende!
    Noen ganger leser heg gjennom noen kommentarer du får her på bloggen, og jeg skjønner faktisk ikke hvordan du takler det.
    Det er faktisk ikke mange som hadde klart det.
    Elsker deg og bloggen din, og du vil se like fin ut, uansett hvilken kjole du velger❤️

  6. Tipper du har valgt en av de to 😆 aner ikke, vanskelig å velge mellom så fine kjoler 😻

  7. Hei. Fikk høre at du har datet kjæresten til Anne Brith. Hvordan påvirker dette vennskapet dere imellom?

  8. Jeg likte den svarte utrolig godt, men ser for meg at den lyse er mer din stil så tipper at du valgte den! Utrolig nydelig begge to uansett❤️

  9. Litt random, men… Jeg har reagert på at Morten driver å liker masse jenters bilder på instagram. (assa, det irriterer MEG liksom), hva syns du om det?? Irriterer meg bare for at jeg bryr meg om deg altså, ikke noe stygt ment liksom

  10. Gud for noen nydelige kjoler😍den sorte var råååsexy men vet du gikk men en lignende som den lyse på en an fest🙈 nei dette var vanskelig😂klarer ikke å velge jeg&#12(dette er faktisk første gang jeg sender svar på en blogg🙈❤️#128576;😂håper den kommer frem😀🤗 hilsen gamla på 35🙈❤️

  11. Når skal du og Morten passe ungene til Anne-Brith? Hvorfor gidder dere begge to å skrive et blogginnlegg om det, hvis det ikke skal gjennomføres?

  12. Føler den beige er veldig typisk deg, men den svarte var helt klart nydligst etter min mening!

  13. Troooor du valgte #1, for jeg syntes den er mer deg på en måte. Men hadde vært jæævlig kult om du gikk for #2 også.

  14. Du vil se mest elegant ut i den sorte og håret ditt vil komme mer til sin rett. Kjempegode alternativer begge to men jeg ville gått for den sorte😊
    Kos deg i kveld 😊

  15. Hmm.. tror du kanskje har valgt den lyse? Du kler veldig godt den type kjole, og den var utrolig nydelig, og du hadde kledd den kjempebra!😍 så jeg tipper den lyse😍❤️

  16. Tipper litt den svarte, siden den beige ligner veldig i stilen på finalefest kjolen din på Paradise. Begge hadde kledd deg da<3<3

  17. Jeg gjetter at du har tatt den til venstre, men selvom begge var fine synes jeg helt klart du burde ta den svarte! 🖤🖤🖤🖤

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *