DETTE ER TURN OFF PÅ TINDER

Categories Samfunn

De få gangene jeg har lastet ned tinder har jeg slettet appen like fort. Jeg vet ikke med dere, men jeg har nesten kun matchet med rare gutter. Jeg har aldri fått så mange ekle og ikke minst merkelige tilbud i mitt liv. Personlig synes jeg Tinder har blitt en sex-app, og ikke en dating-app. Jeg vet jeg har skrevet et lignende innlegg før, men jeg tenkte det kunne være litt morsomt med en liten oppdatering. For hva swiper jeg egentlig til venstre på? Og hvilke matcher sletter jeg? 

Gutter som starter samtalen med å snakke om sex. Altså, det finnes ikke noe mer usexy enn gutter som er rett på. Det er greit å være åpen om at man ikke ønsker seg en kjæreste, men du trenger virkelig ikke å starte samtalen med å fortelle hvor kåt du er, eller at du har lyst til å knulle meg. Jeg kan love deg at du vil bli både slettet og blokkert om du holder på sånn, æsj. 

De som kontakter deg på privaten. Jeg fikk tilsendt en melding av en venninne av meg i går, som virkelig fikk meg til å le. Måten hun svarte denne gutten på made my day, HERREGUD SÅ MORSOMT. Han hadde klart å stalke henne så mye at han fant Facebook-profilen, noe som er ganske godt gjort om du ikke har Instagram-profilen tilkoblet. Ikke bare var han stalker, han var også veldig ekkel og alt for direkte, bare se dette. 

Gutter som poserer med døde dyr. Altså, det er ikke noe som er mer usjarmerende enn gutter som har profilbilde med døde dyr. Greit at du er stolt over jakten din, men slike bilder kan du faktisk holde privat. Jeg ville ikke likt deg uansett hvor kjekk du hadde vært, for akkurat dette synes jeg er helt motbydelig. 

Profilbilde med eksen. Dette er ikke noe jeg har opplevd ofte, men det har skjedd et par ganger. Det var egentlig ganske synd der og da, for gutten var VELDIG pen. Det hjelper uansett ikke å date en som enda savner eksen, det hadde aldri funket for meg. PS, vil du få noe nytte ut av tinder, anbefaler jeg deg å slette kyssebildet du har liggende. Jeg er ganske sikker på at det vil skremme mange jenter.

De som har en novelle om seg selv. Er det noe jeg ikke liker, så er det de som skriver en hel novelle om seg selv og sine interesser. For det første så ødelegger du spenningen med å fortelle absolutt alt før man i det hele tatt har matchet, og for det andre så virker du veldig selvopptatt. Det verste jeg vet er mennesker som er skikkelig “meg, meg og mer meg”. Jeg hadde aldri klart å vært sammen med eller datet en slik gutt, nei takk.

De som superliker. Jeg vet ikke med dere, men jeg føler at de som bruker superlike er mennesker jeg ikke har noe til felles med, haha. Det er sikkert mange som vil bli fornærmet nå, men det er bare min personlige mening (og mange av vennen mine sine, hehe). Jeg vet ikke, det er et eller annet med superlike som får mennesker til å virke så sykt desperat. Mennesket du superliker ville jo likt deg uten denne om den ser noe ved deg som er interessant, så superliken hjelper jo egentlig ingenting. Den er bare bortkastet og kleint, haha. 

Nå vil jeg gjerne høre hva DU ikke ønsker å matche med på tinder?

 

15 kommentarer

15 thoughts on “DETTE ER TURN OFF PÅ TINDER

  1. Han hadde klart å stalke henne så mye at han fant Facebook-profilen, noe som er ganske godt gjort om du ikke har Instagram-profilen tilkoblet.
    Jeg gremmes over folk som deg som er så ivrige på å voldta språk og ord.
    Hva faen har det du beskriver der med “stalking” å gjøre, kan du ikke engelsk eller bare driter du i definisjoner?
    Det tar ca under ti sekunder å søke opp noen på facebook. Ti sekunder.
    Og du kaller det å forfølge noen, som da er den norske forklaringen på “stalking”?
    Det er rimelig lett, selv for en blondine, å lære seg internett… Det er enda lettere å finne noen som man har navnet til, og eller by/region.
    Finnes det noe dummere enn, særlig jenter, som bruker ordet “stalking” ?
    Ja.. De som blogger..

  2. En kan nok være enig i at alle de du nevner er dårlige triks. Da kan jeg også legge til et par til, noen av disse gjør både jenter og gutter;
    å kun ha bilder av solnedganger, blomster, hunder, osv osv, altså ikke et eneste av seg selv. Da skjønner jeg faktisk ikke vitsen i å være på Tinder i det hele tatt.
    Absolutt alle bilder er SAMMEN den samme venninna eller kompisen. Hvordan skal en da vite hvem som faktisk eier profilen…..?

  3. Nja, akkurat det med jegere kan man snu andre veien også.
    Hva om du traff en fyr du likte og senere fant ut han var jeger, hva gjør du da? Gir opp og konkluderer med at det var bortkastet tid? En ting er i alle fall sikkert, få jegere legger rifla på hylla over ei jente. Så det er kanskje like greit om man flagger interessene sine høyt slik at man ikke kaster bort tid.
    Selvsagt vil ikke alle like det, men målet er da ikke å bli likt av og like alle. Målet er å finne den ene. Da er det like greit å få fram store interesser med en gang, så du vet om personen har interesser som er totalt turnoff eller som du deler.
    Så fortsett med hobby bilder, uansett om det er jakt, trening, litteratur, sport, eller hva det måtte være.
    Det er i alle fall mitt syn; kvalitet på matchene over kvantitet.

  4. Jeg vil helst ikke matche med jenter som matcher med rare gutter. Sier litt om jenta liksom og hva hun går etter. Heller vil jeg ikke matche med jenter som røyker eller har alkohol på bildet.
    Jeg vil heller ikke matche med jenter som henger ut andre, uansett hvem det er og om navnet er skjult, jenter som ikke tåler norske tradisjoner som jakt er også ganske ut.
    Selvopptatte bloggjenter som skriver en blogg som bare omhandler en selv er hvertfall ut. Samme gjelder jenter som har bilder hvor kløft, pupper og rumpe har hovedfokus.
    Etter og ha lest dette innlegget her. Gratulerer, du må være den jeg har minst lyst til å matche med på tinder av alle som er på tinder(av både ekte og falske profiler)

  5. Nilsen: “Det er rimelig lett, selv for en blondine, å lære seg internett”, “det er ingenting som er dummere enn, særlig jenter”. Har det fungert for deg for å rakke ned på jenter? Føler du deg stor av det? Det er nemlig ikke en særlig attraktiv egenskap 😉 Hilsen ei “dum” blondine.

  6. Tja, hva er liksom så mye bedre med kvinnfolk på tinder da?
    Tydeligvis så er det nye vanlige hos den kvinnelige social media brukern på tinder å:
    blotte seg på en fjelltopp
    late som man er så sporty ved å posere foran et speil på et treningsstudio i tights
    et gruppe bilde med afrikanske barn
    selfie på dass på diskoen
    det klassiske fyllebildet med en fargerik drink
    kløfta og rumpa må jo å bli med
    for ikke å snakke om det enorme laget med spakkel som er smurt utover hele ansiktet
    så før du klager på menn på tinder bør du ta et oppgjør med den aktive generasjonen av kvinner som tror dette er attraktivt…

  7. Her var det mange som følte seg truffet ja 😂😂😂 Men såååå enig med absolutt alt Skjønner ikke at gutter kan tro noe annet egentlig, enn at det er jævli utennende? For å ikke snakke om de (unnskyld språket) JÆVLA DICKPICSENE! Altså jeg lurer på hvor mange bloggere og andre jenter som må skrive dette før de skal forstå at det er det mest turn off?et som finnes. Æsj.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *