HAN SNAKKER ALLTID OM ANDRE JENTER

Categories Samfunn

Hei dere ♥ Forrige skrev jeg et innlegg om hvor grensa til utroskap går, noe som skapte diskusjon i kommentarfeltet mitt. Jeg synes det er morsomt å se hvor forskjellige meninger man kan ha, og hva man synes er greit og ikke. Jeg tenkte derfor å ta opp et litt annet tema denne uken, og det er hvilke gutter jeg ikke ville datet eller hadde holdt meg unna. Jeg er evig takknemlig for at jeg har møtt en gutt jeg trives med, for jeg skal være så ærlig å si at jeg har vært med et par gutter jeg absolutt burde holdt meg unna. Jeg føler det kan være litt typisk jentedrøm å tenke at “jeg er den jenta som kommer til å forandre han, NÅ skal han slå seg til ro”. Noe sier meg at jeg har sett på alt for mye Notebook og The Holliday, hehe 🙂 Jeg har uansett lært meg hvilke type gutter jeg holder meg LANGT unna, og det er slike typer som virkelig får meg til å sette pris på det forholdet jeg er i nå. 

DISSE GUTTENE VILLE JEG IKKE DATET

De som alltid skjuler telefonen sin. Jeg liker heller ikke at Morten ser alt som skjer på telefonen min, rett og slett for at jeg ønsker litt privatliv jeg også. Det er ingen grunn til at han for eksempel skulle lest samtaler med venninnene mine, men det er likevel ikke slik at jeg gjemmer telefonen for han de gangen jeg bruker den. Dere vet de menneske som snur seg vekk, og gjør alt for at du ikke skal klare å se hva de driver med? Det er en grunn til at de ikke ønsker at du skal se samtalene, så hadde jeg vært deg så hadde jeg funnet meg noe bedre 😉

Han snakker alltid om andre jenter. Jeg er virkelig ikke så trangsynt at jeg tror at Morten kun synes jeg er pen og digg. Jeg vet Morten synes andre jenter er digge, AKKURAT som at jeg synes andre gutter er digge. Det er helt OK å si “hun var pen” eller “han var kjekk”, MEN gutter som konstant snakker om hvor digg andre jenter er, er ekstremt usjarmerende. Jeg trenger ikke å vite at hun hadde en helt sykt fin rumpe, eller at hun hadde digge pupper. Hvorfor fortelle dette til meg? Nei, slike gutter er turn off. 

Han promper og raper konstant. Det er OK å være uheldig å slippe en promp i ny og ne, men jeg klarer virkelig ikke gutter som føler det er OK å gjøre disse tingene 24/7. Du blir plutselig litt mindre kjekk om du alltid promper foran meg, nei takk. 

Han snakker kun om seg selv. ÆÆH, det er ikke noe som er mer irriterende enn gutter som kun snakker om seg selv. Selvfølgelig vil jeg bli kjent med deg, men det er veldig kjedelig å KUN snakke om deg. Meg, meg, meg og mer meg. Nei, denne praten får du ta med moren din, for jeg tror hun er den eneste som er interessert i å snakke om deg 24/7.

Voksne menn som er avhengig av moren sin. Sorry meg å si det, men skal moren din være med på å ta hver eneste avgjørelse kan du bli sammen med henne istedenfor. Du er voksen, og det er på tide at du står på dine egne bein. Selvfølgelig skal man rådføre seg med foreldrene sine, men gutter som enda spiser morsmelk i voksen alder er den største turn off i verden. NEI TAKK

5 kommentarer

5 thoughts on “HAN SNAKKER ALLTID OM ANDRE JENTER

  1. så enig der 🙂 jeg dater både gutter og jenter, da jeg er bifil og må faktisk si at jeg syns jenter er mye bedre på mange ting , og er mye mer trofaste også, er selvsagt gutter som er gode også,men trives faktisk best med jenter 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *