DRØMMEN MIN HAR BLITT VIRKELIGHET

Categories Personlig

annonse – i samarbeid med Tone-Lise akademiet


(annonselenke) Kjole. HER / Boots. HER 

Okeei dere, dette har jeg ventet LENGE på å fortelle. Jeg tror mange av dere vil bli sjokkert nå, og jeg må ærlig innrømme at jeg er ganske sjokkert over meg selv. Jeg hadde aldri i mitt liv trodd at jeg kom til å gjøre dette, MEN JEG SKAL TILBAKE PÅ SKOLEBENKEN. Nei, jeg skal ikke på Sonans, BI eller Høgskolen i Oslo. Jeg skal på Tone-Lise akademiet og studere Make up og hudpleie. 

For dere høres det kanskje ikke så sykt ut, men for meg er det virkelig helt sykt. Som jeg har fortalt dere før så har jeg planer om å starte mitt eget sminkemerke, og jeg kan love dere at det vil skje MYE spennende fremover 😉 Jeg orker ikke å være den personen som starter noe eget uten å vite helt 100% hvilke produkter jeg skal selge. Jeg vil derfor studere make-up for å lære mest mulig, slik at jeg senere kan komme med kjempegode produkter. Det er AKKURAT dette som får meg til å innse hvor viktig det er å ta tak i drømmene sine, og jobbe for det man vil ha. Det viser seg bare igjen at hard jobbing lønner seg, JEG ER SÅ LYKKELIG. 

49 kommentarer

49 thoughts on “DRØMMEN MIN HAR BLITT VIRKELIGHET

  1. Så utrolig gøy, blir spennende å følge deg gjennom studiene også ☺️ Masse lykke til 💙

  2. Wow, gratulerer så mye!! Gleder meg til sminkemerket ditt og masse andre kule ting som kommer;)❤️❤️ Masse lykke til!!🌟🌟

  3. Er det derfor du har endret deg så mye i det siste? Fordi du virker myee annerledes nå enn før?

  4. Hvor er skolen du skal gå på? Skulle ikke du flytte til Trondheim? Elsker bloggen din, masse lykke til❤️

  5. Åååhh så kos!! Jeg går make up der nå og STORTRIVES. De er super flinke der og det er alltid så utrolig morsomt! Så du satt i møte her om dagen, skulle ønske jeg fikk muligheten til å si hei! Kanskje vi sees på hudpleie?☺️ Jeg begynner der i august 💖

  6. Er litt lei av folk som ikke tar hensynet til at det finnes mange hudfarger osv.. Kunne du tilpasset sminke for mørkehuded folk så hadde du i tillegg solgt masse❤️❤️❤️❤️❤️

  7. Jeg har gått på Tone Lise akademiet! Bare å glede deg! 😀 Du lærer så sykt mye + at det var digg at det var i et halvt år haha

  8. Men så gøy da. Har selv studert hudpleie og makeup og det er kjempe gøy og morsomt! 😊 veldig lærerikt

  9. ååå, ene bestevenninna mi har gått make up der, og hun kunne ikke vært mer glad for at hun startet der! hun har absolutt ingen dårlige erfaringer, og jeg håper du kommer til å trives like mye der – som det hun gjorde!

  10. Bare et tips! Hvis du går opp i størrelse på nylonstrømpebukser så slipper du at den sklir ned sånn som på det første bildet. Man ser faktisk hele skrittet og det er ikke særlig classy 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *