VI HAR IKKE LOV TIL Å KYSSE OG KOSE

Categories Paradise Hotel

Siden Paradise starter igjen på TV om bare 6 dager!!! tenkte jeg det var på tide å begynne å skrive litt om pærra igjen. Jeg har på ingen måte behov for å bli kvitt Paradise stemplet, selv om jeg helst vil være ” Blogger Sofie” hehe. Jeg vet mange av dere setter pris på at jeg skriver om Paradise også, så jeg har derfor bestemt meg for å prøve å ha Paradise snakk en gang i uken. Hva tenker dere om det? I dag tenkte jeg å ha “Dette visste dere ikke om Paradise Hotel” Enjoy <3


Foto: TV3 / Rune Bendiksen

Vi får ikke lov til å vise følelser rett etter sermonier. Som dere kanskje vet etter hundre slike innlegg så har vi mye dødtid rett etter en sermoni er ferdig da det er mye som må rigges ned. Vi sitter kanskje i 30-40 minutter “off cam”, og må derfor holde tilbake følelser i disse minuttene slik at det skal være så ekte som overhodet mulig for dere seere. 

Vi tilbringer mye tid sammen med deltakeransvarlige. Lunsj, middag, før innsjekk, etter innsjekk, før pandoras, etter pandoras, før parsermoni og etter parsermoni. Skal vi på utflukter er det også en deltakeransvarlig med som kjører oss dit vi skal. Jeg tuller ikke når jeg sier at Paradise Hotel har verdens beste crew, for de som passet på oss er så herlige. Man får et veldig nært forhold til mange av de, noe som er ekstremt viktig når man lever i en boble i to måneder. Jeg måtte ofte gå ut å snakke med de som jobbet der, og begynte en gang å gråte over Instagram-profilen min. Jeg hadde ANGST for at jeg skulle få stygge kommentarer før min deltakelse i det hele tatt hadde blitt sluppet, haha. 

Vi kan ikke kaste dopapir i toalettet. Dette er jo ikke uvanlig i utlandet, men jeg må ærlig innrømme at jeg synes det er ganske ekkelt. Det er ikke spesielt deilig å komme inn på badet å se en søppelbøtte full av bæsjepapir, haha. 

Vi må bytte batterier til mikrofonen to ganger om dagen. Det første vi gjør når vi våkner er å bytte batterier til mikrofonen vi bruker, og vi må bytte disse igjen under middagen. Det er svært viktig at de ikke går tom for strøm, så de er ganske strenge på akkurat dette. 

Vi har en kiste full av batterier og kondomer. Jeg vet ikke om dere har lagt merke til den lille kisten som alltid står på nattbordet? Det er denne kisten de har batteriene til mikrofonene, og masse kondomer, haha.

Kroppskontakt er ikke lov off cam. Det er strengt forbudt å klemme, kose eller kysse når vi ikke er on cam. Slike scener skal spares til dere seere, haha!

Dag to er pressedag. Jeg husker enda hvor dårlig jeg sov første natten inne på hotellet, for jeg var så utrolig redd for valget jeg måtte ta dagen etterpå. Jeg kan love dere jeg var lettet da jeg kom opp til frokost å fikk vite at en hel dag skulle gå til pressedag. Vi har derfor en dag inne på hotellet, også er den andre dagen for presse. Såå begynner spillet som normalt dagen etter det igjen, haha. 

Vi må oppgi klesstørrelsen vår. Før vi reiser ned til Mexico må vi oppgi hva vi bruker i sko og klær, dette er for at de skal kjøpe inn kostymer til alle oss. 

Vi får skrive ønskeliste til musikk. Vær middag før en eventuell fest får vi alltid skrive ned ønskelåter. Vi har jo egen “DJ” inne på hotellet som bestemmer alt av musikk, så vi får derfor komme med innspill og ønsker. 

De spiller av og til av en motivasjonssang/tekstBaz Luhrmann – Everybody’s Free To Wear Sunscreen. Jeg tror første gang vi fikk høre denne teksten var i uke fire, da mange av oss begynte å bli ganske slitne. Jeg kan love dere at det hjelper å få høre et par gode ord når man er langt hjemmefra, er med på et slikt TV-program og savner noen hjemme. Alle ble helt seriøst HELT stille da de spilte denne sangen for første gang, det var egentlig et så fint øyeblikk. I miss it.. <3

29 kommentarer

29 thoughts on “VI HAR IKKE LOV TIL Å KYSSE OG KOSE

  1. Siden dere må oppgi klesstørrelse og det kan være store forskjeller, er det da sånn at kostymene egentlig er planlagt? Fordi dere løper jo for å få det beste, men hva om en som bruker L får tak i en S?

  2. haha, ser nå på uken hvor det var skam. Teele kom jo inn og hadde gitt dere en skam karakter. Hvilken karakter hadde du gitt til hvem?

  3. Jeg syns kanskje det blir litt mye med paradise-snakk en gang i uken. Det var spennende når dere/du var med i en sesong, og skrev om den og det som var relatert til deres sesong. Men nå er det jo andre folk, og da er det kanskje deres versjon jeg syns er mest interessant. Ikke vondt ment, men bare min mening 🙂 syns det er mye mer spennende å høre om din hverdag nå, og kanskje ikke så mye om paradise.

  4. Er paradise like rigged som noen sier at det er? Har hørt flere ganger at crewet allerede har bestemt hvem som vinner og hvordan før dere har sjekket inn.

  5. Du har jo før sakt at du å Morten var mer klengete og kosete offcam, gjorde dere noe ulovlig da?

  6. Hva om dere får tom for produkter som sminke, er det folk som går ut og kjøper for dere? Og isåfall får dere det sponsa og gratis, eller må dere betale alt selv? Og hva med røyk osv, betaler dere selv for det? Du er forresten kjempe pen!! Stå på!!

  7. Du må passe litt på rettskrivinga de.. De er mye feil i innleggene dine, inkludert overskrifter. “Vær middag”. Det heter HVER middag. Jeg så også i et annet innlegg at det stod beste venner, rettelse: Bestevenner. i ett ord.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *