EKSKLUSIV RABATTKODE PÅ NELLY

Categories Ikke kategorisert

annonse – i samarbeid med nelly

Jeg har en skikkelig gladnyhet til dere, WUUHU! Jeg bestemte meg for å ha dette i dag slik at vi alle kan starte uken på best mulig måte. For hva er vel egentlig bedre enn en eksklusiv rabattkode til alle mine følgere? Jeg tror ikke du vet hvor takknemlig jeg er for at du trykker deg inn her hver eneste dag, og følger meg og mitt liv på mine sosiale medier. Jeg har derfor lyst å gi noe tilbake til dere, så nå får dere hele 25% rabatt på Nelly.com (unntatt noen eksterne merker). Bruk rabattkoden “SOFIE25” i kassen, og du vil automatisk få 25%rabatt på hele kjøpet <3 PS; RABATTKODEN VARER TIL 06.03 KL 19.00

♥ KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY  ♥


(annonselenker) Jakke 1. HER / Bukse 2. HER / Topp 3. HER


(annonselenker) Body 1. HER / Solbriller 2. HER / Snekkerbukse 3. HER


(annonselenker) Kjole 1. HER / Jakke 2. HER / Bukse 3. HER


(annonselenker) Jakke 1. HER / T-skjorte 2. HER / Bukse 3. HER


(annonselenker) Genser. HER / Heels. HER / Snekkerbukse. HER


(annonselenker) Mitt favorittvippeserum er nå på hele 60% rabatt!!! Du finner det HER

KODE: SOFIE25

♥ KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY ♥

8 kommentarer

8 thoughts on “EKSKLUSIV RABATTKODE PÅ NELLY

  1. komorebi serumet funket ikke på seg ass..har brukt det i ca. to måneder hveeeer jævla kveld…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *