UKENS SPØRSMÅL / OPERASJON, MOBBING OG PARADISE HOTEL

Categories Personlig

Fikk ikke du ganske stygge arr etter at du opererte puppene dine? Kan du vise bilde og fortelle om det?


Personlig synes jeg ikke at jeg fikk stygge arr, men det er jo smak og behag. Det er likevel viktig å tenke på at man faktisk får et arr under puppen for resten av livet, og jeg vet at slike arr kan plage mange. Jeg håper bare at alle som vurderer å operere tenker seg nøye gjennom. 

Har du mobbet noen før?

Mobbet noen har jeg absolutt ikke gjort, men jeg skal være så ærlig å si at jeg var en skikkelig shitkid. Det er helt forferdelig å tenke på hvor slemme barn kan være, og at man er så uvitende om hvor skadelig det kan være for det mennesket som opplever å bli behandlet dårlig. Jeg får seriøst vondt i magen av å tenke tilbake på barn og ungdomstiden min, og hvordan vi behandlet hverandre. Det var absolutt ikke greit. 

Hvorfor er det så mange som kjenner hverandre fra før på PH?
Det vet jeg faktisk ikke, halve sesongen vår kjente jo hverandre eller visste hvem hverandre var. 

Hva er ditt livsmotto?
FOLLOW YOUR DREAMS!!!! Det er seriøst ikke noe som gjør meg mer lei meg enn å se mennesker som er ulykkelig og misfornøyd med livet sitt, for at de ikke har tatt valg som er riktig for de. Vi må seriøst begynne å tro mer på oss selv, tro på at vi kan få til det vi vil, og begynne å jobbe hardere. ALLE kan få til akkurat det man vil, det handler bare om ståpåviljen man har. 

Hvordan føltes det å ha tre gutter bak seg i første uka på Paradise Hotel?
Det var selvfølgelig veldig merkelig, og ikke noe jeg hadde forventet i det hele tatt. Eller.. jeg visste at Mathias kom til å stille seg bak meg, men jeg visste ikke om Håkon. En liten funfact som dere ikke fikk se på TV, Håkon gikk først bak Sophie. Jeg vet ikke helt om han hadde skrevet feil navn, og egentlig hadde tenkt å gå bak henne og ikke meg, haha. 

Hvordan var ungdomstiden din?
Tung, morsom, trist, utfordrende, lærerik og spennende. Jeg har hatt det tøft med tanke på pappas bortgang og Utøya, men så har jeg også hatt veldig bra. Jeg savner litt det å være ungdom, og ikke ha noen bekymringer annet enn gutter og vennedrama. Det var så deilig å kunne bo hjemme, få middag servert og slippe å bruke pengen sine på hus og mat. Nyt tiden dere er i nå, og husk at problemene som virker helt håpløse ikke vil være problemer om noen år. Stå på <3

Har du og Morten slettet hverandre fra sosiale medier?
Nei, det har vi ikke. 

Hvordan går det med deg?
Jeg skal ikke lyve å si at livet er helt perfekt, men det går mye bedre. Jeg tar en dag om gangen. 

Er det slutt mellom Morten og deg?
Jeg skjønner ikke hvorfor dette er et spørsmål engang? Jeg har ikke telling på hvor mange ganger jeg har fått dette spørsmålet de siste dagene. Vi har jo fortalt i videoblogg at det er pause og jeg har skrevet et innlegg om det på bloggen. Det står ingen steder at det er slutt mellom oss, så nei. Vi har en pause for å finne ut hva vi vil!

Kjenner du noen som er med i ex on the beach?
Heheh, ja det gjør jeg. Eller.. kjenner og kjenner, jeg vet god hvem denne personen er. Jeg vet også om mange som skal være med da det ikke er alle som er like flinke til å holde munn. 

Er det noen du ikke liker i årets sesong av Paradise Hotel? 
Nei, det er det ikke. Jeg har møtt alle i virkeligheten, og synes det er en veldig fin gjeng som er med i år. 

Hvem heier du på Paradise nå? siden Ine røyk. 
Newa, Ingrid og Isabel. Jeg har ikke fått noen favoritter når det kommer til guttene enda, så de bryr jeg meg ikke så veldig om, hehe. 

Hva tenker du om alt Joakim sa i tirsdagens episode av Paradise Hotel?
Jeg må starte med å si at jeg har møtt Joakim før, og da har jeg kun fått et godt inntrykk av han. Joakim virker som en hyggelig fyr, men oppførselen hans på tirsdagens episode var ikke ok. Jeg må ærlig innrømme at jeg ble sint da han snakket om hva jentene spiste og at de ikke trente, for det er IKKE greit. Hva andre velger å spise er ikke hans sak eller problem. Jeg synes også det er veldig trist å tenke på at det er mange unge jenter og gutter der ute som kanskje ble påvirket negativt av alt han sa, og tror at slike tanker og holdninger er normalt. Vil du spise fem brødskiver med nutella så skal du absolutt få lov til det. Vi mennesker er så mye mer enn bare en kropp, når skal enkelte innse det? MEN det skal sies at mye klippes og situasjoner kan se veldig annerledes ut på TV enn hva de kanskje var i virkeligheten. Det er ikke for å unnskylde Joakim, for de tingen som ble sagt har han jo faktisk sagt. MEN jeg vil bare minne dere på at noen situasjoner kan virke verre på grunn av klippingen. 

Hvor lenge skal du og Morten ha pause? 
Over påske. 

Når har du bursdag?
30.mars, så neste helg 😀 

Føler du deg som en kjendis? 
Nei, det gjør jeg ikke. Kjendis for meg er liksom Justin Bieber og Kim Kardashian, så jeg er jo ganske langt unna de for å si det sånn. Kanskje jeg en dag kan kalle meg kjendis, må bare gifte meg med en artist først 😉 Snakkes på Hollywoodfruer!

Er det sant at du har datet Leo som er med i årets sesong av Paradise? 
Hahah hææ? Nei. Er dette virkelig noe som blir snakket om?

Ser du virkelig på Martine Lunde som en god venninne etter alt hun har gjort mot deg? 
Hva har hun gjort mot meg? Sende meg ut av Paradise Hotel? haha. Ja, jeg ser på Martine som en veldig god venn, og jeg er evig takknemlig for å ha henne i livet mitt <3 

Hva tenker du om alle ryktene som står om deg på Jodel?
Det kan jeg ikke svare på, for de ryktene vet jeg ikke om. Mennesker som bruker sin tid og energi på å skrive om andre mennesker på Jodel trenger seg seriøst en jobb eller en hobby. Jeg blir bekymret av å tenke på at noen bruker sin fritid på å snakke dritt og spre rykter om andre, så utrolig flaut. Jeg hadde dødd om noen av vennene mine satt på jodel å snakket dritt om andre.

👻Sofieeec

27 kommentarer

27 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL / OPERASJON, MOBBING OG PARADISE HOTEL

  1. De står under det svaret med at du fikk 3 gutter bak deg, at han stilte seg bak soph først, men hadde kanskje skrevet feil navn. Hva mener du med at han kanskje hadde skrevet feil navn?
    Skriver dere navnene på de dere skal gå bak?

  2. Skriver dere navnet dere skal stille dete bak før parsermonien? Egt samme spm som den på toppen

  3. De skriver navnet til den de skal gå bak sånn at produksjonen kan sette opp rekkefølgen på hvem som skal gå bak hvem. Dette gjør hele settingen mer spennende!

  4. Så utøya filmen i dag, jeg har fått så utrolig mye respekt for det som skjedde der. Og ikke minst for deg og de som var der. Det er helt sykt at noen tror du bruker det for å få lesertall!

  5. kjendis e stor ord, skjønner ikke at alle paradise deltakere trur de e kjendis! Dåkk bi følgt me av små kidsaaaa! Det e de som gjør at dere blir kalt?kjendis?

  6. Har også sett utøya filmen for litt siden, og som den kommentaren over sa så har jeg fått så mye mer respekt for alle som var der og deg! Har alltid synes at det var forferdelig det som skjedde, men etter den fikk jeg enda mer respekt enn det jeg hadde fra før. Så jeg måtte bare si det til deg jeg og for det fortjener du å høre for du er en så sterk person Sofie❤️

  7. Den videoen på snap der du skrev «Når man blir gal av å sitte inne en hel dag» på slutten av videoen var det noen som snakket var det Morten? Er pausen deres over?

  8. Hei Sofie, jeg så du hadde lagt ut ny video på YT med Morten. Er den filmet når dere ikke hadde pause?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *