SALG + RABATTKODE

Categories Paradise Hotel

Reklame | annonselenker - Nelly, Gina, BikBok

Jeg tenkte vi måtte starte helgen på best mulig måte og det var å tipse dere om salget på alle mine favorittbutikker. Nelly, Gina og Bikbok har så mye fint å by på og Gina har MASSE klær til under 200kr. Nelly har også en rabattkode som gir dere 25% på alt fra NLY Brands og 20% på resterende merker. Jeg har plukket ut mine favoritter til dere, ENJOY <3 

GINA TRICOT


Genser 1. HER / Genser 2. HER / Genser 3. HER


Shorts 1. HER / Kjole 2. HER / Genser 3. HER

♥ GINA TRICOT OG BIKBOK


T-skjorte 1. HER / Genser. 2 HER / Deksel 3. HER

♥ NELLY 

RABATTKODE: PINK 


Jakke 1. HER / Skjorte 2. HER / Topp 3. HER


Kjole 1. HER / Solbriller 2. HER / Bikini 3. HER

KLIKK HER FOR Å KOMME TIL NELLY SITT SALG 

RABATTKODE: PINK

11 kommentarer

11 thoughts on “SALG + RABATTKODE

  1. Hvorfor godkjenner du ikke kommentaren min om Morten og hun blonde jenta på restaurant? Du bekrefter bare ryktet..

  2. Anonym: Rett og slett for at jeg ikke orker at folk skal spre teite rykter. Jeg møtte tilfeldigvis pÃ¥ Morten og hun jenta du snakker om her pÃ¥ Vinterlyd, og det er en venninne av han. Sist jeg sjekket sÃ¥ var det OK Ã¥ møte venner 🙂 Morten har ikke gjort noe galt.

  3. Synes det e litt teit at folk skal skrive til deg hva Morten gjør til en hver tid. Greit at det er mange som kanskje mener ikke noe vondt med det, men jeg hadde følt meg mer bekymra og usikker hvis «venninnene» mine hele tiden skulle fortelle met hva han gjorde og hvem han var med.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *