EN FORFERDELIG START PÅ BURSDAGEN

Categories Personlig

Først å fremst må jeg starte med å takke alle dere som gratulerte meg med dagen i går. Det gjør meg virkelig godt å se hvor mange fantastiske mennesker som følger meg. Jeg kunne virkelig ikke fått en bedre bursdagsgave. Jeg skal være så ærlig å si at bursdagen min startet helt jævlig. Jeg hadde klart å drikke alt for mye alkohol natten før, noe alle mine stakkars Snapchat-følgere fikk vitne. Jeg våknet derfor opp med skikkelig fylleangst, samtidig som jeg spydde et par ganger. Det ble heldigvis bedre utover kvelden og det endte med at jeg fikk verdens beste avslutning på bursdagen min. Takk til alle som gjorde dagen min super, det betyr så mye <3 Som dere vet så har jeg helt sperra Facebook, så jeg tenkte å dele noen av gratulasjonene mine med dere. Enjoy

👻SOFIEEEC

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *