MITT BESTE TIPS

Categories Interiør

Reklame | alle lenker er annonselenker - Ellos

For en stund siden så fikk jeg et tips fra en leser om å sjekke ut Ellos for interiør. Det eneste jeg forbinder med Ellos er fra “gamledager” da mamma pleide og bestille klær til oss fra katalogen vi fikk i posten. Jeg visste faktisk ikke at Ellos solgte ting til hjemmet engang så det sier vel kanskje sitt. Etter å ha tatt en liten titt på Ellos sin hjemmeside, kunne jeg virkelig ikke la vær å tipse dere også. Jeg har plukket ut noen av mine favoritter, men det finnes så mye mer på hjemmesiden deres. 

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL ELLOS 


Lysholdere. HER / Lampe. HER / Kurv. HER


Vase. HER / Telysholder. HER / Glassmanet. HER


Duftlys. HER / Vase. HER / Stige. HER


Glassboks. HER / Poster. HER / Lyslykt. HER


Poster. HER / Såpe. HER / Vase. HER

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL ELLOS 

5 kommentarer

5 thoughts on “MITT BESTE TIPS

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *