LA OSS SNAKKE OM KROPP

Categories Ikke kategorisert

Reklame | Sponset behandling av Lashes By Kasja


Haha håret mitt?

I dag var egentlig planen å stå opp tidlig, komme seg på trening, fikse vipper for å så dra på shoot med Pandy. Jeg kom meg opp tidlig, bestemte meg for å se på serie istedenfor å dra på trening. The affair har virkelig fått meg hekta, selv om det er en av de merkeligste seriene jeg noen sinne har sett. Jeg dro så for å fikse vippene mine etterfulgt av lunsj og photoshoot med Martine. Jeg kunne ikke dra på shoot med Pandy i dag likevel da noe oppsto, så jeg har bestemt meg for å spille inn en videoblogg til dere.

Jeg skal være så ærlig å si at jeg synes dette er kjempeskummelt og jeg har diskutert frem og tilbake med meg selv i to uker nå om jeg faktisk skal gjøre det. Det er veldig få som vet at kropp har vært et sårt tema for meg på grunn av at jeg tok noen steg i feil retning et par år. Jeg har aldri snakket åpnet ut om det til noen, utenom mine aller nærmeste. Jeg bestemte meg derfor til slutt for å lage denne videoen i håp om at jeg kan hjelpe noen der ute. Så imorgen kommer det en video omhandler dette. 

Som jeg fortalte over her så har også vært å fikset vippene mine i dag, noe jeg virkelig trengte. Det er nesten en måned siden jeg fylte sist, så det var ikke mange vipper jeg hadde igjen. Jeg går forresten fast til Lashes by Kasja som virkelig er den beste i Oslo. Jeg har prøvd fire-fem forskjellige salonger her, men ingen kunne gi meg et bra resultat. Takk gud for Isabel som tipset meg om Kasja, hun og de andre jente er så utrolig dyktig. Du finner hjemmesiden deres HER

Se forskjellen!! wuuhuu <3

9 kommentarer

9 thoughts on “LA OSS SNAKKE OM KROPP

  1. Jeg håper virkelig ikke at du lager denne videon under press❤️ Du er veldig tøff som gjør det uansett da, siden det er et sårt tema for deg.❤️

  2. Jeg må bare si at du kler den nye hårfargen så utrolig bra!! Fargen begynner å bli litt som den du hadde på ph! Også må jeg bare fortelle deg at du ser så fornøyd ut om dagen. Virker litt som du har funnet deg selv igjen. Personligheten din er også helt fantastisk. Jeg kjenner deg ikke, men ut i fra det jeg har sett så virker du så utrolig omsorgsfull og morsom. Ha en fortsatt fin dag vakre deg 🙂

  3. hva skjer mellom deg og morten nå egt? er det slutt mellom dere, eller har dere fortsatt pause?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *