27 PERSONLIGE SPØRSMÅL OG SVAR

Categories Personlig

En liten Funfact før jeg starter dette innlegget. Bloggeren jeg henter mest inspirasjon fra er Martine Johansen, så det er SYKT kjipt at hun har sluttet å blogge. Jeg tror ikke jeg møtt en person med så mange ideer og tanker som denne jenta, noe man merker godt på bloggen hennes. Jeg har selvfølgelig vært å stalket litt, så jeg stjal denne ideen fra henne <3 hehe. 


Forandret meg en del på bare noen måneder? haha SHIT

1. Hva var den første tanken som slo deg da du så deg selv i speilet i morges?
“Fyyfaen som du ser ut, ikke noe mer alkohol på en stund”

2.  Hvem tenker du på akkurat nå?
Hemmelig <3 haha

3. Bryr du om hva andre synes om deg?
Ja, det vil jeg si. Ikke i den grad at det påvirker hverdagen min, men jeg vil jo selvfølgelig at folk skal like meg. Jeg har blitt mye flinkere til å gi mer faen med årene, men jeg lyver om jeg sier at jeg ikke bryr meg i det hele tatt. 

4. Hva tiltrekker deg ved det motsatte kjønn?
Høy, mørk, veltrent, skjegg, fint smil og en sprudlende personlighet. 

5. Hvem er den fjerde personen på tapt anrop-listen din?
Morten

6. Hva har du på deg?
De styggeste klærne jeg fant i klesskapet mitt, haha. 

7. Hvordan hilser du på folk?Verdana
Enten med et smil etterfulgt av “hei”. Eller så strekker jeg ut hånden min for å introdusere meg selv. Jeg kan også gi klem når jeg hilser. 

8. Mye penger og lite venner eller lite penger og mange venner?
Helt klart nummer en. Jeg er ikke en sånn person som trenger masse venner i livet mitt, jeg er mer enn nok fornøyd med de jeg allerede har. Jeg tenker at det viktigste er at man har ekte venner som vil deg godt, fremfor å ha masse venner som ikke unner deg å ha det bra. Det hadde jo også vært veldig digg å hatt så mye penger at jeg kunne tatt med vennene mine på kule ting. 

9. Hvem digger du aller mest om dagen?
Hmmm.. godt spørsmål. Veldig generelt, men vennene mine. De gjør hverdagen min så mye bedre <3

10. Hvis du er alene i et rom med to senger, hvilken velger du å sove i?
Den som er mykest. Jeg ELSKER mye senger. 

11. Hva gjorde du rundt midnatt for to dager siden?
Da var jeg på hjemmefest til en god venn av meg som fylte år. 

12. Hva står det i den siste sms-en i innboksen din?
“Kommer snart, er på Aker”

13. Hvem er den siste personen du så i dag?
My roomie, Andrea <3

14. Hvilke(t) ord bruker du igjen og igjen?
“Serr” haha

15. Hvem er den siste som fortalte at han/hun elsker deg?
Morten

16. Hva er det første du gjør når du er alene hjemme? 
Ikke noe mer spennende enn å se på TV og blogge. 

17. Hvem var den siste du hadde sex med?
Gjett en gang ;PPPppppp

18. Har noen av vennene dine sviktet deg?
Ja, men det skjer nok den beste. Det er viktig å kunne tilgi, ikke sant?

19. Din favorittalder i livet så langt?
Helt klart den alderen jeg er i nå, livet er veldig fint for tiden. 

20. Hvem er din verste fiende?
Meg selv. 


Bildet som ikke kom på bloggen? haha

21. Hva har du som skjermbilde på Pc/Mac?
Jeg har ikke egen bakgrunn på macen min, så det er vakkert bilde av landskap akkurat nå, haha. 

22. Hva er det siste du sa til noen i dag?
Jeg oppdaterte Andrea på helgen min og hva som hadde skjedd. 

23. Liker du noen?
Ja, det gjør jeg. 

24. Siste sangen du hørte på?
Hard 2 face reality av Poo Bear, Justin Bieber og Jay et eller annet. Verdens nydeligste sang, anbefales på det sterkeste. 

25. Liker du utseendet ditt?
Ja, det gjør jeg! Spesielt i fylla, da blir jeg egentlig bare klein, haha. Det er rart hvor mye mer selvtillit man får ved litt promille, hvorfor kan man ikke ha denne selvtilliten edru også? 

26. Har du en hemmelighet du har tenkt å ta med i graven?
Yess, det har jeg. Det er bare et fåtall mennesker som vet denne hemmeligheten. 

27. Hva kommer du aldri til å gjøre?
Bli pilot, haha. 

22 kommentarer

22 thoughts on “27 PERSONLIGE SPØRSMÅL OG SVAR

  1. Er du og Morten ferdige med pausen nå? Dere kler hverandre så utrolig godt. Har alltid syntes dere har vært et fint par <3 Håper dere finner ut av det <3

  2. Hvorfor filmer du deg hver gang på tredemølla i det speilet? Tren heller og ikke film så mye 🙂

  3. Hei fine du! Jeg så et bilde på mystoryen din av deg i speilet med en veske. La merke til det fine bordet ved siden av speilet 🙈 hvor har du kjøpt det??

  4. Hvor er den hvite jumpsuiten du har på deg på andrea sin mystory på snapchat? Den med blonder (hvis det er en jumpsuit da):)

  5. Var så hyggelig å høre Morten i bakgrunnen på snappen til Andrea i stad 🙂 Krysser fingrene for at det ordner seg for dere nå, dere er jo så søte sammen

  6. Det var så hyggelig å høre Morten hjemme hos dere, i bakgrunnen på snappen til Andrea. Håper virkelig det har ordna seg for dere nå, dere er jo så søte sammen.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *