MIN ØNSKELISTE ♥

Categories Ikke kategorisert

Reklame | annonselenker - Nelly, Gina, Bubbleroom

NELLY ♥

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY


(annonselenker) Kjole.HER / Jumpsuit. HER / Kjole. HER


(annonselenker) Kjole. HER / Kjole. HER / Badedrakt. HER


(annonselenker) Kjole. HER / Kjole. HER / Jumpsuit. HER

GINA TRICOT ♥

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL GINA


(annonselenker) Genser. HER / Genser. HER / Genser. HER


(annonselenker) T-skjorte. HER / Genser. HER / T-skjorte. HER

♥ BUBBLEROOM ♥

KLIKK HER


(annonselenker) Jumpsuit. HER / Kjole. HER / Jumpsuit. HER


(annonselenker) Jumpsuit. HER / Tights. HER / Body. HER

7 kommentarer

7 thoughts on “MIN ØNSKELISTE ♥

  1. Mange sier at jeg ligner sykt mye på deg haha, men vet ikke om jeg ser det selv, lurte på om du ville sjekket ut instagramen min emiliekraa og svare her om du synes det eller ikke haha, digger deg btw!<3

  2. Sofie!! Den blå/grønne blondekjolen du brukte på snap i går! Den var såå fin!!!!! Har lett gjennom hele Nelly, men fant den ikke 🙁 hvor er den fra? LOVE U

  3. Heisann! Vet at flere sikkert sliter med det samme som meg, så kunne du kanskje lagt ut et innlegg med forslag til 17 mai kjoler?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *