VOKSNE MENNESKER SOM OPPFØRER SEG SOM DRITTUNGER

Categories Samfunn

Først og fremst må jeg bare beklage alle som ble utsatt for min Snapchat i går, NÅR skal jeg lære? Jeg vet ikke hvor mange kyssevideoer jeg skal legge ut av meg og Kevin? Det begynner faktisk bare å bli veldig kleint nå. Det er helt utrolig hvordan man endrer tankegang med litt alkohol i blodet. Det er en grunn til at jeg nesten ikke drikker mer for å si det sånn. Jeg våknet også opp med angst i dag på grunn av pengebruket mitt. Jeg ble plutselig stående ansvarlig for et helt bord da halvparten plutselig bestemte seg for å ikke betale. Jeg må bare si at jeg synes det er utrolig respektløst når mennesker gjør sånt, just saying. Utenom det så var det en VEELDIG morsom kveld i går, wuuhuu 😀

Ine og jeg fikk også oppleve noe veldig ubehagelig på vei hjem i går. Jeg vet godt selv at det er visse ting man bare må forvente om man velger å være en offentlig person, men det finnes faktisk grenser. Ine var veldig lei seg, noe man åpenbart kunne se. Likevel var det en fyr som kom bort å var utrolig frekk og masete. Han spurte hundre spørsmål om Paradise og sa at han skulle gå med engang vi bekreftet at vi hadde vært med. Etter at vi bekreftet tok han opp kamra og begynte å filme Ine og meg, som forresten gråt. Jeg ble så forbanna for det var så utrolig respektløst av han. Jeg begynte derfor å ta telefonen hans for å slette videoen, noe som endte i en skikkelig krangel, haha. Jeg vil ikke tenke på hvordan dette så ut for de menneskene som var rundt, men akkurat der og da kunne jeg virkelig ikke brydd meg mindre. Det er IKKE OK å filme eller ta bilde uten noen sin tillatelse, spesielt ikke når de sitter å gråter. Jeg skammer meg over enkelte mennesker oppførsel. Det er så flaut å se voksne mennesker som oppfører seg som noen drittunger.. Han mente forresten at det var okei å filme oss da Norge var et fritt land, haha. 

19 kommentarer

19 thoughts on “VOKSNE MENNESKER SOM OPPFØRER SEG SOM DRITTUNGER

  1. Noen er bare så respektløse😡Å være usakelig er bare veldig teit😤Men vet du om det går bra med Ine nå?

  2. Norge er ikke så fritt at vi kan bryte loven som vi vil. Det finnes heldigvis grenser for hva vi har lov til å gjøre mot andre.

  3. Du kan sende en vipps og be om penger fra de som ikke gjorde opp for seg, ikke noe frekkere det enn å bare forvente at andre skal betale for seg. Du er da ikke noe personlig MasterCard for andre folk, og ekte venner gjør ikke sånn mot vennene sine. Man skal betale for seg selv. Irriterende at folk tror man skal betale for dem bare fordi man har høyere inntekt? Betal for deres egen fyll folkens! Eller la vær å gå ut, snylting er så low! Mister respekten for sånne!!!

  4. De fleste “offentlig personer” tar taxi hjem for nettopp å slippe unna fulle ulontrollerte mennesker

  5. Når man tjener mellom 50-100k i mnd så har man vel penger til å spandere på vennene sine en gang i blant? 🙂

  6. Selv om man har råd til å betale, betyr det ikke at andre kan forvente det. Du hadde sikkert spandert hvis noen hadde bedt deg snilt om det, men de kan jo ikke bare forvente det.. Synes det er så lavmål

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *