ET NYTT KAPITTEL I LIVET STARTER NÅ

Categories Personlig

Reklame | annonselenker - Nelly


Kjole. HER / Lignende sko. HER

Som jeg har fortalt dere før så har jeg flyttet veldig mye gjennom livet, noe som har gjort at jeg er ekstremt rastløs den dag i dag. Det er nok ikke bare flyttingen, men også bagasjen jeg bærer med meg. Jeg har i mine voksne år innsett at jeg ikke kan rømme fra problemene mer, at jeg må faktisk ta tak i de for å en dag kunne få det 100% bra. Da Andrea begynte å snakke om at hun ønsket å flytte fra leiligheten på grunn av økonomi kjente jeg at det absolutt ikke var noe jeg hadde lyst til. Jeg har endelig klart å slå meg til ro og faktisk føle meg hjemme et sted, så det å flytte virket bare som et evig stress. 

Som dere vet så føler jeg meg til tider ganske alene i Oslo også, så det å ikke flytte sammen med Andrea virket helt uaktuelt. Vi sa derfor opp leiligheten for å finne et billigere sted å bo. Jeg har lenge kjent at det å si opp leiligheten var helt feil for min del, så jeg bestemte meg derfor for å følge magefølelsen å ta kontakt med huseier for å spørre om det var mulighet å få leiligheten tilbake. Jeg var livredd for å beskjed om at det var for sent, men jeg var heldigvis hjertelig velkommen til å fortsette å bo i leiligheten. Det vil altså si at jeg kommer til å få meg en ny roomie etterhvert og hverdagen min vil nå bli helt annerledes. Det kommer til å bli rart å ikke skulle bo med Andrea mer, vi har jo vært sammen hver dag i over et år nå. Jeg kjenner at jeg får litt vondt av å skrive det, men Andrea må gjøre det som er best for henne og motsatt. Hun er fortsatt en av mine beste venninner og vil være det uansett hvor vi bor. Jeg har fått meg en venn for livet, det er helt sikkert ♥

PS; Jeg skjønner at denne flyttingen har vært veldig forvirrende for dere, for det har den vært for oss også. MEN nå er det endelig valget tatt og det er sånn det kommer til å bli. Jeg flytter altså ikke ut likevel 

33 kommentarer

33 thoughts on “ET NYTT KAPITTEL I LIVET STARTER NÅ

  1. Hvor store er vippene dine? Har tatt volume vipper før, men føler de ikke er lange nok da jeg vil ha dramatiske. Hva er forresten prisen hos hun du går til?

  2. Kan ikke du betale litt mer i husleie da, siden du tjener så godt?? Så kan Andrea og du fortsette og bo sammen? Eller at hun bare leier et rom hos deg.😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *