DET BESTE MED Å KOMME HJEM

Categories Personlig

Rett før jeg gikk på flyet fra Los Angeles spurte jeg Morten om han kunne være så snill å fikse taco, Pepsi Max, sure gule lepper og stratosdyr til meg. Så søt som han er så var jeg så heldig å komme hjem til akkurat det jeg hadde ønsket meg. Dere som har lest bloggen min en stund nå vet hvor avhengig jeg er av taco, så dere kan tro jeg har savnet det de to ukene jeg har vært i L.A. 

Jeg kjenner på hele kroppen at jeg begynner å bli syk, så det er veldig godt å komme hjem til en kjæreste som kan ta litt vare på deg. Det er kanskje ikke så rart at jeg har blitt sykt etter to uker med festing, lite søvn og usunn mat, haha. Nå skal jeg få i meg litt mat før jeg skal legge meg. Jeg er så trøtt at jeg så vidt klarer å holde øynene mine åpne. Vi snakkes i morgen <3

5 kommentarer

5 thoughts on “DET BESTE MED Å KOMME HJEM

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *