MINE FAVORITTER

Categories Ikke kategorisert

Reklame | alle lenker er annonselenker - Nelly

Visste dere at dere kan kjøpe så mye mer på Nelly enn bare klær? Det er ikke så lenge siden jeg fant det ut selv og har etter det handlet mye av sminke og diverse andre ting her. Som jeg har fortalt dere tidligere så synes jeg ofte det kan være ubehagelig å gå på kondomeriet da jeg har opplevd at jeg har blitt tatt snikbilde av. Jeg tror ikke du heller hadde synes det hadde vært så kult å blitt snikfotografert med vibratoren i hånden? haha. Jeg handler derfor mye på nettet, for da slipper jeg det kleine stresset der. 

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY


Kjole. HER / Skjørt. HER / Kjole. HER


Skjørt. HER / Topp. HER / Kjole. HER


Kjole. HER / Sko. HER / Kjole. HER

INTIMT


Carekit. HER / Deodoc. HER / Graviditetstest. HER 


Vibrator. HER / HER / HER

MINE FAVORITT-SMINKEPRODUKTER


Foundation. HER / Brynspenn. HER / Concealer. HER

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY

6 kommentarer

6 thoughts on “MINE FAVORITTER

  1. Det er ganske normalt og bruke sexleketøy selv om man er i forhold.. som oftes blir sexen ganske gøy med litt leketøy! Sofie, du burde prøve womenizer 👏🏻 Beste leketøye i hele verden👏🏻
    Og tilslutt hehe, følger bloggen din og deg tusen takk for at du er du! Du er inspirerende! Og vanvittig pen! Håper du får en fin dag😍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *