DET JEG ALLTID HAR MED MEG PÅ REISE

Categories Reise

Reklame |

Hei dere, har dere hatt en fin søndag? <3

For min del har den vært ganske fin, men likevel litt stressende. Som dere vet så reiser vi til Los Angeles i natt, så jeg har hatt nok å gjøre. I forbindelse med reisen min så tenkte jeg å komme med et god tips til dere, da jeg vet det er mange av oss som skal på ferie snart. Hver gang jeg reiser til utlandet pakker jeg alltid med meg betakaroten. Som dere vet så hadde jeg med meg Betakaroten Original sist jeg var i L.A og denne turen er intet unntak. Jeg vet ikke om dere husker at tidligere sesonger av Paradise Hotel (utenom vår) fikk akkurat denne Betakaroten? Ikke rart samtlige var brune på slutten av oppholdet, vi har ikke like heldig derimot, haha. HELDIGVIS!! hadde jeg startet på Betakaroten før jeg dro til Mexico. 

Som dere vet så er jeg fast forbruker av betakaroten. Grunnene er mange, men her er noen av de.. 

 

♥ Det hjelper meg til å få en dyp og varig brunfarge

♥ Det skal mer til før jeg blir solbrent, den kan også motvirke eksem for dere som sliter med det. 

♥ Du bygger også opp fargepigmentene i huden ved jevnlig bruk. 

 

Som dere vet så har jeg testet litt forskjellige betakaroten og det er rett og slett for å finne den som gir meg det beste resultatet. Det er et par stykker jeg er veldig fornøyd med, og Betakaroten Original er en av mine favoritter. Den er også veldig prisvennlig da en pakke tilsier 2 måneders forbruk. Du vil med andre ord ha Betakaroten i hele sommer om du bestiller i dag. Hvor digg er ikke det? 

Det aller beste er at du får betakaroten TIL HALV PRIS om dere bestiller i dag, WUUHU 😀 

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL SALGET ♥

7 kommentarer

7 thoughts on “DET JEG ALLTID HAR MED MEG PÅ REISE

  1. Man bør ikke reklamere for kosttilskudd som ikke holder det den lover. Betakaroten har ingen effekt på pigmentcellene. Overskudd av betakaroten i kroppen gjør at underhudsfettet blir gul som gir inntrykk for at man er brun. Ta heller å sol deg skiggelig eller bruk selvbruning, ikke kast pengene deres vekk på betakaroten piller!

  2. Tidligere i år så la ut du at du brukte betakaroten fra goodforme. Hvorofor har du byttet til dette merket? Er dette merket bedre, eller byttet du pga pengene? Ikke så lett for oss lesere å vite hva som er bra og ikke, når du forandrer mening i løpet av noen måneder angående hvilket merke..

  3. Hei! kunne du laget et innlegg om hva du pakker når du reiser på ferie på sommeren, altså pakkeliste? 😀

  4. Hei! Jeg har så utrolig lyst å reise til LA. Hvordan bestilte du denne gangen? Hvilket flyselskap, og hva betaler du for hotell og fly? Hvor lang tid tar det med fly? Setter stor pris på svar! God tur forresten <33

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *