MØTE MED JUSTIN BIEBER

Categories Reise

Er det noe jeg MÅ gjøre hver gang jeg er i Los Angeles så er det å ta turen innom The Ivy. Selv om det er ganske dyrt der sammenlignet med andre restauranter, så er det virkelig verdt det. De har utrolig god service, du får gratis champange når du ankommer og maten er AMAZING. Det skal sies at salaten min kostet nesten 350kr, så dere må være forberedt på å bruke litt penger på mat. I USA må man jo også tipse 20% når man er ute å spiser, så en lunsj/middag her koster litt. 

Er du ekstra heldig så vil du spotte en eller annen kjendis her, så om du ønsker å se et par kjente fjes er dette stedet å dra. I går hadde vi en eller annen basketballspiller som satt på bordet ved siden av, som ingen av oss visste navnet på, haha. Det irriterer meg skikkelig at jeg ikke har møtt Justin Bieber enda, WHY??? Livet mitt vil helt seriøst være komplett den dagen jeg møter han. Jeg er generelt ikke en person som bryr meg så mye om kjendiser, men Justin er jeg virkelig helt besatt av. Jeg vet faktisk ikke hva jeg hadde gjort om jeg hadde møtt han. Jeg ville nok mest sannsynlig aldri blitt meg selv igjen, haha. 

25 kommentarer

25 thoughts on “MØTE MED JUSTIN BIEBER

  1. Kan deg, Isabel og Ine ha en dialektchallenge-video? Hadde vært syykt gøy å se på i og med at dere er fra forskjellige byer alle sammen<3

  2. Du mister liksom troverdigheten med den overskriften når innlegget bare viser blomster og mat og pjatt
    🙄

  3. Feil overskrift ?
    Du er desidert penere når du smiler enn når du prøver å lage trutmunn som isabel;p ♡

  4. Hvis du vil møte Bieber, er nok NYC byen! Bodde der i fjor og vi møtte på han mange ganger!

  5. Nå er det ikke sånn at man MÅ tipse 20%. Man tipser fordi servitører i USA tjener alt for lite, men hvor mye du tipser er helt opp til hver enkelt. Og, hvis maten var litt så som så, forventes det ikke å tipse like mye:) Synes bare det er litt dumt å si noe så konkret når det ikke er tilfellet.
    Altså ikke ment som hat på noen som helst måte, bare en liten kommentar. Mvh ei som bor i USA:)

  6. vedder på at du hadde vært utro med han hvis du fikk muligheten. sykt, du tar jo i mot gratis drikke av eldre menn, liksom…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *