FRA EN BY TIL EN ANNEN

Categories Blogg

Heii dere ♥ Det er ikke lenge siden Morten og jeg har våknet, og vi er snart klar for å reise tilbake til Oslo. Det er ikke mange timene jeg skal være hjemme før Martine og jeg reiser til… FRANKRIKE i morgen!! Jeg tror ikke dere forstår hvor mye jeg gleder meg til sol og varme, det er virkelig noe jeg har lengtet etter lenge. Det var ikke akkurat varmt i New York, så det skal bli godt med en liten forandring. Det stormer jo tross alt utenfor stuevinduet mitt i skrivende stund, haha. 

Morten og jeg skal kjøre hjem til Oslo, så jeg kjenner ikke akkurat at jeg gleder meg til 6,5 time i bil. Det eneste som er positiv er at jeg får jobbet masse, noe som er greit med tanke på at jeg vil ha ganske travle dager fremover. I morgen er jeg opptatt helt frem til jeg reiser på ettermiddagen, så jeg får vel bare prøve å være så effektiv som overhodet mulig. 

Martine og jeg trenger forresten en plan på bursdagen min, så jeg hadde håpet at noen av dere kanskje kunne hjulpet oss. Vi skal være i Monaco, så vi trenger de beste restaurantene og utestedene. Takk på forhånd ♥ 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *