MINE FAVORITT-YOUTUBERE

Categories Blogg

Det er jo ikke akkurat noen hemmelighet at jeg henger skikkelig etter når det kommer til YouTube, rett og slett for at interessen ikke har vært der. Jeg har alltid bare vært opptatt av blogg, men det siste året har jeg virkelig begynt å like YouTube bare mer og mer. Jeg føler det er en mye mer personlig og bedre måte å bli kjent med meg på, er dere ikke enig? 

Det skal sies at jeg ikke har rukket å sette meg så mye inn i YouTube-verden enda, men jeg har likevel fått meg noen favoritter som jeg sjekker ut i ny og ne ♥

Jocke & Jonna: Disse to er vel favorittene til både Morten og meg. Jeg begynte i hovedsak å se på de på grunn av spøkelsesvideoene de la ut, men de er også utrolig bra når det kommer til pranks. 

Gustav & Johanna: Enda et kjærestepar som driver med YouTube, haha. Personlig så liker jeg å følge med på de som gjør det samme som Morten og meg slik at vi kan få hentet litt inspirasjon. 

LaurDIY: Utrolig søt og ikke minst inspirerende jente, anbefales virkelig på det sterkeste. 

Carli Bybel: Carli Bybel var den første YouTuberen jeg begynte å følge med på. Det var faktisk hun som inspirerte meg til å lære mer om sminke. Hun inspirerte meg så mye at jeg shoppet på Sephora for…. 8000 kroner!! Det er helt sykt å tenke tilbake på nå, men det sier vel kanskje litt hvilken innflytelse hun hadde på meg haha. Jeg vil uansett anbefale å sjekke ut Carli sin kanal om du er interessert i sminke. 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *