OUTFIT & EN AVHENGIGHET

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker Nelly

Body. HER / Lignende bukse. HER / Sko. HER

Er det noen som kjente igjen restauranten Ingrid og jeg var på i går? Det er Catch som Nina, Ine, Isabel og jeg spiste mye på i LA. Jeg må ærlig innrømme at jeg likte lokalet i LA mye bedre, men det var veldig fint her i New York også. Maten var heldigvis det samme, og drinkene smakte fortsatt dritt haha. Sist vi var der måtte Isabel sendte tilbake drinken sin tre ganger da den kun smakte alkohol, og Ingrid fikk dessverre erfare akkurat det samme. Jeg kan med hånda på hjerte si at det var en av de verste drinkene jeg noen sinne har smakt. Det var faktisk verre enn den tiden der jeg blandet vodka med Urge og Appelsinjuice, så det sier vel kanskje sitt. 

Jeg håper ikke at jeg skremmer dere med drinkene nå, for Catch er seriøst en av de kuleste restaurantene jeg vet om. Stemningen og maten der helt amazaing, så det er virkelig verdt et besøk. Jeg har i alle fall blitt så avhengig av jeg må innom hver eneste gang jeg er i USA, gjerne flere ganger også haha. 

Apropos avhengighet, jeg har fått sååå dilla på brune fargelinser. Jeg trodde aldri jeg skulle føle meg så vel med en annen øyefarge (da jeg elsker min naturlige), men shit ass. 

6 kommentarer

6 thoughts on “OUTFIT & EN AVHENGIGHET

  1. Har du satt på Hair extensions igjen? Er de tape eller clips:)? Kan du lage et innleggg om det? Jeg driver selv å sparer ut håret mitt, men blir det lengre når man har extensions i? Sliter ikke det mye på håret? Og hva betaler du for det?

    1. Jeg har tape 🙂 Jeg er flink til å ta pauser, kure, bruke riktige hårprodukter og ta vitaminer ved siden av. Det sliter selvfølgelig litt på håret, men er du flink til å gjøre de tingene jeg nevnte over her så skal det nok gå veldig fint! Jeg er usikker på pris da jeg får dette sponset 🙁

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *