HJEMME I NORGE

Categories Blogg

 

Det er ca 3 timer siden jeg kom hjem, og jeg har akkurat klart å slenge meg ned på sofaen. Jeg klarte selvfølgelig ikke å slappe av da jeg gikk inn døren, for jeg måtte rydde ut av både koffert og kjøleskap. Jeg hadde egentlig bestemt meg for å bare ligge i sengen i hele dag, men den planen forsvant fort. Jeg har en del ting hengende over meg, og i kjent stil så klarer jeg ikke å la det vente til imorgen. 

Vi må forresten snakke om hvor søt Morten er haha ♥ Jeg spurte om han kunne være så snill å rydde leiligheten til jeg kom hjem, noe han hadde vært så snill å gjøre. For dere som lurer på Morten befinner seg i verden, så stakk han til Bodø sammen dagen som jeg kom hjem 🙁 Han skal heldigvis bare være borte en dag, så jeg får se han igjen imorgen. Jeg er jo også ekstremt husredd, så jeg vet faktisk ikke om jeg hadde orket å være her om han skulle vært borte lengre. 

Btw, dere ser ikke syner når det kommer til Cheetos og Sour Patch haha. Jeg måtte hamstre så mye som overhodet mulig, til tross for at det bare er litt over en måned til jeg skal til Los Angeles… hahah

25 kommentarer

25 thoughts on “HJEMME I NORGE

  1. Hvorfor fikk du ikke kjøpt mer enn på bildet? Ser at du sier «så mye som overhodet mulig» så bare lurte på grunnen til at det bare var mulig å kjøpe så lite 🙂

  2. Du tror kanskje jeg tuller. Men man får faktisk cheetos i Norge. I en butikk ved der jeg bor. Sender deg bilde på Instagram dm. ❤️

  3. Følger Morten på snap, og jeg må si at han er jo så supersøt med Celine, når du er på reise.
    Han kan du virkelig stole på er snill og god mot hunden din 🙂

  4. Jeg er også veldig husredd… Jeg tørr så vidt å være hjemme i 5 minutter. Og tørr knapt og sove i min egen seng. Jeg er 13 år og det er så frustrerende at jeg ikke får det til.:( har du noen råd?

  5. Hvorfor skal du ikke være med Isabel å feire bursdagen hennes i LA/Vegas? Men dra dit samme tid, men med noen andre?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *