BILDEDRYSS DAG 6

Categories Blogg

    

Goood morgen alle sammen <3 Ingrid og jeg har akkurat kommet inn døren på hotellet etter en lang dag, så nå er planen å jobbe litt før vi skal få oss litt søvn. Det som er litt morsomt er at dette er første dagen vi er hjemme før klokken 02.00 denne uken, så det sier vel kanskje sitt. Vi begge hadde vel egentlig bestemt oss for at vi ikke skulle feste så mye denne turen, men jeg kan vel skrive under på at det ikke gikk som planlagt haha. 

Til tross for at jeg elsker New York og ferie, så gleder jeg meg veldig til å komme hjem til rutiner og sunn mat. Jeg tror ikke dere kan forstå hvor mye dritt vi har spist denne turen, og hvor ekkel jeg føler meg på innsiden. Det har nå vært 6 dager med junkfood, potetgull og godteri, så vi kan vel alle være enige om at det holder for en stund haha. 

Det er likevel så trist at denne ferien nærmer seg slutten, for herregud så bra vi har det. Jeg vet jeg sier det ofte, men jeg tror ikke dere kan forstå hvor bra NYC faktisk er. Har du enda ikke vært her, så anbefaler jeg på det sterkeste å planlegge en reise hit. April, mai, oktober og november er gode måneder å reise hit. Det er ikke like mange turister, og det er billigere å leve her enn om du reiser i turistsesongen. Det vil også være ganske varmt her de månedene, noe som er veldig greit om du planlegger å se byen. Det er utrolig kjipt å gå rundt når det eneste man gjør er å fryse, sånn som vi har gjort denne turen haha. 

Nå skal jeg prøve å få meg litt søvn, vi snakkes senere ♥

 

4 kommentarer

4 thoughts on “BILDEDRYSS DAG 6

  1. Gleder meg veldig til jeg skal til New York på slutten av april. 😀 Har hatt så lyst til å dra dit i flere år og endelig the dream comes true <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *