EN OPPFORDRING TIL..

Categories Blogg

Jeg kunne virkelig ikke dy meg med å kjøpe denne genseren <3 Celine <3

Jeg har jo snakket om det tidligere, men da jeg vokste opp så hadde jeg ikke mye. Mamma var alenemor til tre barn, og jobbet i helsevesenet. Det er med andre ord ikke en høy nok lønn til å forsørge fire mennesker, det sier seg kanskje selv. Jeg har aldri vokst opp med å hverken ha eller få mye. Jeg arvet mesteparten av leker og klær fra søsteren min eller andre slektninger. Jeg vet godt hvordan det er å vokse opp med lite, og selv om jeg hadde verdens beste barndom takket være verdens beste mor, så vet jeg likevel hvor tungt det kan være. 

Det er kjipt å være den som aldri har nye klær. Det er kjipt å være den som aldri kan være med på ting, og er man ung nok så er det også veldig flaut. Det er flaut at foreldrene ikke har bil, det er flaut at man ikke har råd til kino og det er flaut å fortelle at man har dårlig råd. Jeg skammet meg mye som barn, ikke over mamma, men situasjonen vi var vi økonomisk. Nå som jeg har blitt eldre så er det ikke noe jeg ville vært flau over, men man tenker annerledes som barn/ung. 

Da jeg begynte å sette meg mål for hva jeg skulle oppnå i løpet av livet mitt, så var et av målene å hjelpe andre som var i en vanskelig situasjon økonomisk. Jeg ville hjelpe de som er i samme situasjon som jeg var i, så jeg startet derfor med å dele ut klær som jeg ikke har bruk for lengre. Jeg har kanskje gitt bort 7 søppelsekker hittil, og herregud så bra og ikke minst rett det føles. 

Ikke bare får jeg hjulpet noen, men jeg får også møtt alle de fantastiske følgerne jeg har. I går ga jeg bort en hel sekk som jeg egentlig hadde lagt ut for salg på Tise, for jeg fant etterhvert ut at det var noen som trengte det mer enn meg. Jeg angret ikke et sekund i det jeg møtte vedkommende, for det var virkelig verdens herligste jente. Vi sto å snakket en liten stund, og de minuttene ga meg virkelig så mye glede og positivitet. You are amazing ♥

Jeg får veldig mange henvendelser hver gang jeg legger ut klær, så jeg håper virkelig at flere bloggere/influencere vil slenge seg på. Det er så utrolig mange der ute som trenger det, og det koster oss faktisk så lite. Jeg sier ikke at man aldri skal få selge klærne sine igjen, men kan man ikke gi bort noe? Vi har så mange flotte mennesker som støtter og heier på oss, så hvorfor ikke gi noe tilbake? 

Jeg vil i alle fall takke alle dere som følger meg, og jeg håper virkelig at jeg en dag får muligheten til å hjelpe dere alle. Som jeg skrev på Instagram i går så vil det komme flere muligheter til å få klær, jeg kommer blant annet til å kvitte meg med mye nå som jeg skal flytte. Det er derfor bare å følge med fremover, så krysser jeg fingrene for at det er noen flere som etterhvert vil være med å bidra til en litt bedre hverdag til noen som ikke har det så greit. 

4 kommentarer

4 thoughts on “EN OPPFORDRING TIL..

  1. Alle skulle hatt ett så stort hjerte som det du har❤️ Det du gjør er fantastisk og du gir så mye glede! Jeg heier på deg❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *