DETTE ER SYKT..

Categories Blogg

Etter at jeg oppdaget den Instagram-kontoen jeg snakket om i dette innlegget så hadde jeg lyst til å teste hvor lett det faktisk er å redigere bildene sine. Jeg søkte litt rundt på nettet for å finne hvilke apper som blir mest brukt, og jeg tuller ikke når jeg sier at du kan gjøre absolutt ALT med utseendet ditt. Jeg synes det er skremmende hvor lett det bare er å sitte å fikse på noe, for å så legge det ut på Instagram å late som ingenting. Jeg brukte tre forskjellige bilder som jeg redigerte i tre forskjellige apper, bare se på dette. 

Nå brukte ikke jeg veldig lang tid på dette, så jeg tror nok at de som gjør dette til vanlig gjør det litt mer nøyaktig enn hva jeg har gjort det. Det Orginale bildet er til venstre, mens det jeg har redigert ligger til høyre. Jeg kunne redigere alt fra avstanden på øynene mine til størrelsen på rumpa, og spør du meg så ser jeg jo ut som en helt annen person på de redigerte bildene?? haha. 

Det her er vel bare enda et bevis på at du ikke skal tro på alt du ser på Instagram, og for all del ikke sammenligne. Mye av det du streber etter å være er falskt. Det er redigert, og det er så langt fra virkeligheten som du får det. Som jeg skrev i det innlegget over her så valgte jeg å trykke på unfollow på en bruker som fikk meg til å føle meg skikkelig dårlig, så viste det seg senere at vedkommende hadde redigert seg for å se slik ut. Det er en liten ting å tenke på neste gang du ikke føler deg bra nok etter å ha scrolled nedover Instagram-feeden din. En annen ting, om du følger noen som får deg til å føle deg som dritt, UNFOLLOW!!! Du vil få det så mye bedre etterpå ♥

9 kommentarer

9 thoughts on “DETTE ER SYKT..

    1. Jaaa det vet jeg, og det påpeker jeg også i innlegget mitt. Poenget er hvor enkelt det er å redigere, og hvor fort du kan lure lure andre på Instagram ved noen få klikk her og der.

  1. «Det originale bilde er til høyre, mens det jeg har redigert ligger til venstre.»

    Du mener vel at det redigerte bilde er det til høyre? 🙂

  2. Ikke akuratt så mye forskjell på den redigeringen og når du legger ut snap filter bilder? Same shit.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *