10 SPØRSMÅL & SVAR

Categories Blogg

Bade i havet eller basseng?
Jeg synes det er SÅ mye bedre å bade i havet. Jeg føler ofte at basseng er skitne og full av tiss og andre ekle greier.

Hvem snakket du med sist på telefonen?
Mamma <3

Hva er ditt drømmereisemål?
Jeg har så lyst til å reise til Maldivene, men jeg føler samtidig at det er en destinasjon du drar til når du skal på bryllupsreise? Jeg har hørt at det heller ikke er noe særlig å gjøre der, og for en rastløs sjel som meg så kan det kanskje bli litt kjedelig? Jeg har likevel SÅÅÅÅ lyst, men jeg har ikke klart å bestemme meg for om jeg skal vente til jeg eventuelt gifter meg eller ikke.

Din guilty pleasure? 
Det kan jo ikke være annet enn smågodt. Jeg tror virkelig ikke dere kan forstå hvor lite selvkontroll jeg har 🙁

Øl, sprit eller vin?
Ingen av delene, jeg liker kun Prosecco/Cava.

Favoritt parfyme? 
Dolce & Gabbana 3 L’Impératrice

Hva gjør deg sint?
Mennesker som er slemme med andre, urettferdighet og dyremishandling.

Hva har du lært fra tidligere forhold?
Jeg tror veldig på det at det er en grunn til at du møter de menneskene du gjør, og at du deretter tar med deg erfaring til senere i livet. Den aller viktigste tingen jeg kanskje har lært er å lytte til magefølelsen, og avslutte et forhold jeg vet aldri kommer til å fungere i det lange løp. Det er så bortkastet å bruke så mye tid på et menneske du innerst inne vet at du ikke kommer til å være sammen med, men holder fast på for at du er redd for å være alene eller for å såre motparten. Jeg har også lært meg at jeg må begynne å sette ned foten, og ikke godta å bli behandlet på en måte som ikke alltid er greit. Når det kommer til meg selv så har jeg lært at jeg må bli flinkere til å se andre sine synspunkter og ikke bare mine egne. Jeg har lært at jeg ikke alltid må være så hard, og gi slipp på ting som plager meg som ikke er verdt å krangle eller diskutere over.

Når gråt du sist, og hvorfor? 
Jeg gråt forrige mandag, men hvorfor vil vel for alltid være en hemmelighet.

Noe du burde gjort, men er redd for å gjøre?
FLYTTE TIL USAAAA!! Jeg vet at jeg kommer til å angre for alltid om jeg ikke gjør det, men jeg er bare så redd. Se for dere meg helt alene i LA eller New York. Hva skal jeg gjøre om jeg blir redd, usikker eller føler meg alene? Jeg har jo Nina, men hun er jo veldig opptatt med jobb så jeg vet at det hadde blitt mange dager der jeg måtte ha taklet ting på egenhånd. Jeg skjønner jo vet å skrive dette at jeg har godt av denne utfordringen, og jeg SKAL klare det en dag.

4 kommentarer

4 thoughts on “10 SPØRSMÅL & SVAR

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *