LOS ANGELES HERE WE COME

Categories Blogg

Akkurat nå befinner vi oss på Gardemoen, og er snart klare for å gå på flyet som skal ta oss til Stockholm. Vanligvis så har jeg alltid reist direkte med Norwegian, men SAS hadde en mye bedre pris. Det er heller ikke så stress med en liten mellomlanding, det skal vi nok klar helt fint. Det eneste jeg stresser litt over er at vi bare har en time i Stockholm før vårt neste fly, så vi er helt avhengig av at vi ikke er forsinket fra Oslo.

Jeg tror ikke dere kan forstå hvor mye jeg gleder meg til å komme frem til sol og varme. Det er meldt mellom 30-37 grader denne uken så vi er utrolig heldige. Vanligvis pleier det jo å være litt kaldt på denne tiden av året, så vi får bare krysse fingrene for at været er med oss. Jeg gleder meg så mye til å ta dere med på denne turen, og spesielt til å vise dere hva jeg skal kle meg ut som i år. Jeg har enda ikke funnet ut hva jeg vil være, men jeg skal virkelig prøve å komme på noe kult. Jeg vet jeg sier det vært år, og at det aldri skjer, men man må ikke miste håpet 😂 Vi snakkes senere <3

2 kommentarer

2 thoughts on “LOS ANGELES HERE WE COME

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *