10 YEARS CHALLENGE MED MORTEN

Categories Blogg

Jeg har sett at det har blitt ekstremt populært med “10 Years Challenge” så jeg bestemte meg for å henge meg på denne trenden. Det er jo ikke akkurat en hemmelighet at MYE har skjedd på 10 år, for om du finner gamle bilder av meg så vil du mest sannsynlig ikke kjenne meg igjen. Jeg forstår helt ærlig ikke hvordan det er mulig å forandre seg så mye som det jeg har gjort, men det kan nok ha mye med at jeg har prøvd å finne ut hvem jeg er.

Jeg vet ikke hvor mange forskjellige stiler jeg testet ut i ungdomsårene, men jeg tror det er rundt 10 stykker. Jeg har alltid vært en person som liker å ha flere stiler, som dere kanskje også har lagt merke til? Jeg elsker å kunne pynte meg, samtidig som jeg synes det er kult med en litt mer chill stil. Jeg har vel i senere tid funnet ut at jeg er litt av alt og jeg elsker det.

En ting jeg er veldig glad for er at jeg har fjernet piercingen min, for den kledde jeg IKKE!!! haha. Jeg blir fortsatt like sjokkert av å se forandringene, for personlig så synes jeg ikke at jeg ligner på  14 år gamle Sofie. Jeg kjenner også at jeg er glad for at jeg sluttet med sædcelle bryn, for de var ikke akkurat kledelige hehe.

Det er forresten ikke bare jeg som har forandret meg mye, men Morten også. Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg fikk sjokk av å se bilder fra barn og ungdomstiden hans, for det er to forskjellige personer. Jeg fikk tillatelse av Morten til å dele bilder fra da han var rundt 14 år, bare se her.

ALTSÅ SE PÅ DETTE???? Er ikke denne forandringen helt syk så vet ikke jeg haha. Lille lykketrollet ♥

1 kommentar

1 thought on “10 YEARS CHALLENGE MED MORTEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *