13 SPØRSMÅL OG SVAR

Categories Blogg

Hva bruker du mest penger på?
Akkurat nå? Coinmaster. Jeg må seriøst slette det, for det er virkelig ikke verdt alle pengene jeg har brukt.

Hvilket samarbeid angrer du på?
Mange av oss takket ja til mye rart etter Paradise Hotel, men en av de tingene jeg virkelig skammer meg over å ha reklamert for er SMS-tjeneste. ALDRI bruk pengene dine på noe sånt, for det er bare scam.

Hvordan er du i et forhold? Beskriv deg selv med tre ord
Tillitsfull, gavmild og at jeg liker å få ting på min måte

Hvordan er du som venn? Beskriv deg med tre ord
Ærlig, støttende og den personen som er med på alt.

Hvilket valg angrer du mest på?
Helt ærlig så har jeg sluttet å angre på valg jeg har tatt. Jeg tenker at det er en mening med alt som skjer, og at man lærer av alle valg som man ikke er like fornøyd med. For alt du vet hadde du tatt det samme valget senere i livet, og jeg tenker at jo før man lærer, jo bedre er det.

Hvilket blogginnlegg angrer du mest på?
Jeg har ikke et spesifikt blogginnlegg jeg angrer på, men jeg angrer på alle innleggene som ble skrevet kun for klikk og provosering. Jeg solgte jo sjelen min for å få noen lesere på bloggen, men for alt jeg vet så er det ikke sikkert jeg hadde vært her jeg er i dag om jeg ikke hadde vært provoserende i starten. Jeg at det er så mange som “startet” der om jeg kan si det sånn? 😂

Hvem har vært dine tidligere roomies?
Først bodde jeg med to stykker som heter Maria og Victoria. Etter det flyttet for meg selv før jeg flyttet inn med Julie og Stine. Etter det bodde jeg sammen med en tidligere kjæreste, før jeg flyttet til Oslo sammen med Andrea.

Nevn tre jobber du har hatt før bloggen?
Hjemmesykepleie, Bigbite og G-Max.

Hva tjener du mest penger på?
Annonseinntekter.

Hvem er din største konkurrent?
Meg selv.

Hvem var den siste du sendte melding til?
Regnskapsføreren min Geir

Hva het den siste personen du datet?
Jeg har ikke datet noen på maaange år, så det husker jeg faktisk ikke. Hadde jeg husket det så hadde jeg uansett ikke fortalt det her, haha.

Har du noen gang vært med en gutt som har vært på flere samtidig?
Ja, det har jeg (uten at jeg visste det vel og merke). Han koste seg nok veldig, for han byttet på å være med meg og eksen hans. Best of both worlds eller hur?

1 kommentar

1 thought on “13 SPØRSMÅL OG SVAR

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *