NOEN FAVORITTER PÅ NELLY

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Nelly har Pinkweek nå der dere får hele 20% rabatt på HELE Nelly, så dere har nå mulighet til å sikre dere noe fint til en billigere penge <3 Jeg har lagt ved mine favoritter, og jeg sverger enda til Ariana Grande parfymen. Som jeg har sagt så mange ganger før, så sier jeg det ikke for at jeg liker henne. Jeg sier det for at det virkelig er den beste parfymen jeg noen gang har hatt. “Thank you next” er min favoritt 😍

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY 

Parfyme HER / HER / HER

Palett HER / Brynspenn HER / Foundation HER

Womanizer HER / Deodoc HER / Womanizer HER

Genser HER / Tights HER / Tights HER

Truse HER / Bikini HER / Strandplagg HER

Bukse HER / HER / Jakke HER

2 kommentarer

2 thoughts on “NOEN FAVORITTER PÅ NELLY

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *